• امروز : سه شنبه, ۸ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 27 February - 2024
کل اخبار 24581
0

ارومیه‌ای‌ها به دنبال دومین دبل در هفته چهارم لیگ برتر والیبال کشور

  • کد خبر : 61425
  • 13 آبان 1400 - 2:35
ارومیه‌ای‌ها به دنبال دومین دبل در هفته چهارم لیگ برتر والیبال کشور
بام نیوز: ۲ تیم باشگاهی والیبال ارومیه، امروز در ۲ شهر یزد و گنبد به مصاف حریفان می روند و با توجه به برد هردو در هفته گذشته، این هفته نیز تمام توان خود را برای برد مقابل رقبا به کار می گیرند تا دومین دبل ارومیه ای ها در هفته چهارم ثبت شود.

به گزارش بام نیوز: هفته چهارم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور امروز، چهارشنبه با برگزاری هفت دیدار برگزار  می شود که در آن، تیم های شهرداری ارومیه و آذرباتری این شهر نیز به ترتیب میهمان شهداب یزد و شهرداری گنبد هستند.

۲ تیم والیبال ارومیه ای که با بردهای شیرین هفته گذشته پا به میدان این مسابقات می گذارند، سعی دارند در این هفته نیز این طعم شیرین را به هواداران متعصب ارومیه ای تقدیم کنند تا وضعیت این شهر در جدول بیش از پیش بهبود یابد.

شهرداری ارومیه در هفته سوم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور میزبان هورسان رامسر بود که توانست با نتیجه سه بر  یک بر این تیم چیره شده و سومین باخت متوالی را در هفته سوم رقابت ها به این تیم مازندرانی تحمیل کند.

آذرباتری ارومیه نیز پیش از آن دیدار در سالن ۶ هزار نفری غدیر از تیم پرآوازه پیکان میزبانی کرد که این میزبانی طعم خوشی داشت و تیم ارومیه ای با نتیجه قاطع سه بر صفر مقابل پیکان به برتری رسید تا نخستین برد خود را به دست آورده و جای خود را در جدول، بهبود بخشد.

ارومیه‌ای‌ها به دنبال دومین دبل در هفته چهارم لیگ برتر والیبال کشور

این هفته نیز شهرداری ارومیه رده دومی میهمان تیم شهداب یزد رده پنجمی است و با وجود سختی مسابقه، این امید وجود دارد که چهارمین برد خود را در این هفته رقم بزند.

این تیم که تنها به خاطر تفاضل ست، پس از سپاهان در رده دوم جای دارد، از همین هفته های اول به دنبال بهبود روزافزون موقعیت در جدول است تا قهرمانی را امسال برای ارومیه به ارمغان بیاورد.

آذرباتری نیز امروز به شهر گنبد رفته تا میهمان شهرداری این شهر باشد؛ ۲ تیم که به ترتیب در رده های هفتم و چهاردهم جدول ۱۴ تیمی لیگ امسال قرار دارند، امروز برای برد به میدان می روند.

شهرداری گنبد که سه باخت پیاپی داشته، مترصد اولین برد خود است تا در جدول بهبود وضعیت دهد و آذرباتری نیز به دنبال رسیدن به جمع پنج تیم صدر جدول است.

ارومیه‌ای‌ها به دنبال دومین دبل در هفته چهارم لیگ برتر والیبال کشور

به گزارش ایرنا، ارومیه امسال نیز در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور ۲ نماینده دارد و شهرداری ارومیه به همراه آذرباتری، سعی در تثبیت قدرت این شهر در لیگ امسال دارند.

سال گذشته شهرداری ارومیه پس از کش و قوس های فراوان با باخت مقابل فولاد سیرجان، نایب قهرمان شد و آذرباتری نیز در قعر جدول لیگ جای گرفت.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=61425

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.