• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24581
0
ورزشی:

اسبقیان: در جریان بدهی ۴ میلیاردی به فدراسیون پزشکی ورزشی نیستم

  • کد خبر : 5443
  • 20 آبان 1399 - 12:46
اسبقیان: در جریان بدهی ۴ میلیاردی به فدراسیون پزشکی ورزشی نیستم
بام نیوز:رییس فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: فدراسیون جانبازان و معلولان هیچ بدهی به صورت قانونی به فدراسیون پزشکی ورزشی ندارد.

سید شروین اسبقیان در گفت و گو با پایگاه خبری بام نیوز، درباره بدهی ۴ میلیاردی فدراسیون جانبازان و معلولان به فدراسیون پزشکی ورزشی اظهار کرد: هیچ بدهی به صورت قانونی به فدراسیون پزشکی ورزشی نداریم. تا جایی که اطلاع دارم با هماهنگی وزارت ورزش این مبلغ بدهی برای پاداش ورزشکاران جانباز و معلول پرداخت شده است، اما به طور کامل در جریان جزئیات آن نیستم. البته باید در خصوص این توافق بررسی بیشتری صورت بگیرد تا حل و فصل شود. ضمن این که در تغییر و تحولات انجام شده فدراسیون هیچ بدهی از بابت فدراسیون پزشکی ورزشی منظور نشده است.

وی همچنین درباره بدهی فدراسیون گفت: با کمک وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی پارالمپیک و سایر منابع بخشی از بدهی ها پرداخت شده و تنها بخش کمی از بدهی ها باقی مانده که تلاش بر این است که آن را نیز مدیریت کنیم.

رییس فدراسیون جانبازان و معلولان همچنین درباره زمان برگزاری اردوها گفت: با توجه به شرایط بحرانی که از نظر این بیماری وجود دارد، در خصوص برگزاری اردوها بیشتر احتیاط می کنیم تا مشکلی پیش نیاید، البته در جلسه اعضای هیات رییسه فدراسیون موضوع آمادگی جسمانی ورزشکارانی که سهمیه کسب کرده اند مورد تاکید قرار گرفت تا با رعایت پروتکل های بهداشتی و در نهایت سخت گیری اردوها را با تعداد نفرات محدود از آذر آغاز کنیم که البته این هم بستگی به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا وزارت ورزش دارد که مجوز بدهد یا خیر.
اسبقیان در پایان گفت: تفاهمنامه ای با سازمان بهزیستی منعقد کردیم که این تفاهمنامه در ادامه مسیر بسیار کمک کننده خواهد بود. تلاش بر این است که آسایش لازم را برای ورزشکاران معلول فراهم کنیم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=5443

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.