• امروز : سه شنبه, ۸ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 27 February - 2024
کل اخبار 24581
3

اعزام کوهنوردان برای مهار آتش سوزی به کوه نیر شهرستان بویراحمد

  • کد خبر : 54243
  • 26 شهریور 1400 - 19:24
اعزام کوهنوردان برای مهار آتش سوزی به کوه نیر شهرستان بویراحمد
بام نیوز: سرپرست هیات کوهنوردی استان از اعزام گروه پنج نفره کوهنوردی برای مهار آتش سوزی کوه نیر شهرستان بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرنگار بام نیوز؛ مهدی معصومی با بیان این خبر از اعزام تیم کوهنوری شهرستان بویراحمد برای مهار آتش سوزی کوه نیر خبرداد و افزود :بهروز جهانبخش سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان به همراه آرمان حاتمی مسئول روابط عمومی اداره کل با حضور در فرودگاه شهر یاسوج با اعضای تیم اعزامی به کوه نیر دیدار و گفتگو کرد .

معصومی ،سرپرست هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی استان از حضور ،شمس الله انصاری، علی اصغر موسی پور،پدرام گورانی ،محمد رضا محمود زاده و علیار فعال ،اعضای تیم کوهنوری اعزامی به منطقه کوه نیر خبر و بیان داشت :این گروه کوهنوردی با حضور در فرودگاه شهر یاسوج به همراه کلانتری استاندار استان و جمعی از مسئولین استانی با یک فروند هلی کوپتر عازم محل آتش سوزی شدند.
سرپرست هیات کوهنوردی استان ضمن تشکر از حمایت های جهانبخش سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان از حضور دیگر گروه های کوهنوردی برای اعزام و مشارکت در مهار آتش سوزی کوه نیر خبر و تصریح کرد:کوه نیر با ارتفاع ۳۴۵۰ متر از سطح دریاهای آزاد، یکی از کوه‌های ایران واقع در رشته‌کوه زاگرس جنوبی است که در استان کهگلیویه و بویراحمد قرار دارد.
کوه نیر در فاصله ۳۵ کیلومتری از شهر دهدشت (تا دامنه کوه نیر از روستای پشت چندار) واقع شده و دومین کوه بلند کهگیلویه و بویراحمد بعد از رشته کوه دنا است .
IMG_۲۰۲۱۰۹۱۶_۱۹۲۰۳۷IMG_۲۰۲۱۰۹۱۶_۱۹۲۰۱۵IMG_۲۰۲۱۰۹۱۶_۱۹۱۹۵۴IMG_۲۰۲۱۰۹۱۶_۱۹۱۹۳۵
لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=54243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.