• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
2

افتتاح باشگاه کوه‌نوردی شهدای اتوبوسرانی مشهد

  • کد خبر : 48288
  • 29 تیر 1400 - 9:44
افتتاح باشگاه کوه‌نوردی شهدای اتوبوسرانی مشهد
بام نیوز: باشگاه کوه‌نوردی شهدای اتوبوسرانی مشهد افتتاح شد.

به گزارش بام نیوز، عصر شنبه ۲۶ تیرماه ۴۰۰ همزمان با پنجاه و ششمین سالگرد تأسیس سازمان اتوبوسرانی مشهد، مراسم افتتاح باشگاه کوه‌نوردی این سازمان با حضور مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد و مسئولین هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی استان خراسان رضوی و مشهد و جمعی از پیش‌کسوتان و ورزشکاران این رشته ورزشی برگزار گردید.

در این مراسم علاوه بر پیش‌کسوتان هیئت رئیسه هیئت استان، آقایان دستمالچی و شوشتری، رییس، دبیر و مسئول کارگروه حفظ محیط کوهستان هیئت استان و همچنین رئیس هیئت مشهد نیر حضور داشتند.

ابتدا مسئول روابط عمومی سازمان گزارش فعالیت‌های تیم کوه‌نوردی اتوبوسرانی طی ۱۰ سال گذشته و روند اخذ مجوز باشگاه را ارائه و از دست‌اندرکاران مجموعه کوه‌نوردی سازمان آقایان راستگو، چین‌سری، واحدی و… قدردانی نمودند.

در ادامه مراسم رئیس هیئت کوه‌نوردی استان در سخنان کوتاهی با تبریک پنجاه و ششمین سالگرد تأسیس اتوبوسرانی مشهد و آغاز فعالیت رسمی باشگاه کوه‌نوردی شهدای سازمان، مراتب قدرشناسی هیئت استان را با اشاره به فعالیت‌های شایسته سالیان اخیر این مجموعه کوه‌نوردی اتوبوسرانی اعلام و توسعه و تداوم همه‌جانبه فعالیت‌ها را با مساعدت مدیران مربوطه خواستار شد.

همچنین به مناسبت کسب رتبه دوم هیئت کوه‌نوردی استان در ارزیابی ۳۱ استان کشور در سال ۹۹، این هیئت مورد تقدیر مدیرعامل محترم سازمان جناب اقای دکتر مقدم و همکاران قرار گرفت و با اهدای هدیه و لوح یادبود از تلاش دست‌اندرکاران هیئت قدردانی بعمل آمد.

پایان‌بخش مراسم، گشایش دفتر باشگاه و سالن جلسات و کلاس‌های آموزش و همچنین بازدید از سالن تمرینات بدنسازی سازمان بود که در معیت میهمانان و همنوردان سازمان انجام شد. ۴۰۰/۱۲۱

هيئت كوه‌نوردي و صعودهاي ورزشي استان خراسان رضوی؛ ۲۷ تیرماه ۱۴۰۰

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=48288

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.