• امروز : پنجشنبه, ۱۰ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Thursday - 29 February - 2024
کل اخبار 24585
1

البرز میزبانی خوبی از مسابقات جام جهانی اسکی داشتالبرز میزبانی خوبی از مسابقات جام جهانی اسکی داشت

  • کد خبر : 78455
  • 04 شهریور 1401 - 18:37
البرز میزبانی خوبی از مسابقات جام جهانی اسکی داشتالبرز میزبانی خوبی از مسابقات جام جهانی اسکی داشت
بام: وزیر ورزش و جوانان به میزبانی شایسته استان البرز برای برگزاری رقابت‌های جهانی اشاره کرد و گفت: ضمن تشکر از مسئولان ورزشی در البرز، این رویدادها در این استان سابقه داشته است.

به گزارش پایگاه خبری بام، سید حمید سجادی روز جمعه چهارم شهریور در حاشیه اختتامیه رقابت‌های جام جهانی اسکی روی چمن به میزبانی پیست بین المللی دیزین در جمع خبرنگاران اظهارکرد: هر آنچه که فدراسیون‌ها نیاز داشته باشند برای ورزشکاران فراهم خواهیم کرد.

وزیر ورزش  و جوانان گفت: ما در خدمت فدراسیون‌ها و ورزشکاران هستیم و حتی اگر نیاز باشد ورزشکاران را برای تماشای مسابقات برون مرزی اعزام می‌کنیم تا تجربه کسب کنند.

سجادی گفت: بنا به دلایلی از جمله شرایط کرونایی تا حدودی از میزبانی و شرکت تیم‌های ورزشی در رویدادها فاصله گرفته‌ایم و در حال حاضر پس از ۱۰ سال میزبان مسابقات اسکی روی چمن بودیم که با همکاری خوب فدراسیون اسکی و مجموعه پیست بین المللی اسکی دیزین برگزارشد.

سجادی با اشاره به اینکه خوشبختانه در هیات دولت این فرصت وجود دارد تا صورتی که حتی نیاز به تسهیل سازی، تسریع و گرفتن مجوزهای خاص ویژه ورزش باشد موافقت شود گفت: منابع مالی برای خرید تجهیزات اسکی بازان فراهم است اگر فدراسیون اسکی درخواست کند در این زمینه مشکلی برای خرید و ورود تجهیزات اسکی بازان نخواهیم داشت.

وزیر ورزش و جوانان گفت: بسیاری از فدراسیون های ورزشی از جمله کشتی خواهان اعزام به رقابت های برون مرزی بودند که ما از شورای برون مرزی خواستیم که در این زمینه با فدراسیون ها همکاری خوبی داشته باشند و موافقت شان را گرفتم که تیم ملی در رده‌های مختلف اگر نیاز باشد به مسابقات برون مرزی اعزام شود.

سجادی اظهار کرد: برنامه ما این است که پیست های اسکی برای ورزش های زمستانی به ویژه اسکی آماده شوند و ورزشکاران بتوانند به خوبی از این ظرفیت ها استفاده کنند بر همین اساس یکی از نکاتی که در پیست دیزین مدنظر بود ایمنی رقابت ها و به سلامت رسیدن به خط پایان ورزشکاران که مشکل خاصی نیز طی این دو روز گزارش نشد.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنان خود به میزبانی شایسته استان البرز برای برگزاری رقابت‌های جهانی اشاره کرد و گفت: ضمن تشکر از مسئولان ورزشی در البرز، این رویدادها در این استان سابقه داشته است و در سایر رشته‌هایی که رنگ و بوی طبیعت را دارد مانند صخره نوردی، دیوار نوردی و کوهنوردی این استان یکی از استان‌های فعال و پیشرو است.

سجادی گفت: بر همین اساس در سایر برنامه ها در سطح ملی و بین المللی که قرار باشد در این استان برگزار شود ما نیز کمک خواهیم کرد.

مسابقات جام جهانی اسکی روی چمن به مدت دو روز طی روزهای سوم و چهارم شهریورماه به میزبانی پیست بین المللی دیزین برگزار شد .

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=78455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.