• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 24664
1

امام جمعه دماوند: ورزش‌های همگانی در مناسبت‌های ملی و مذهبی برگزار شود

  • کد خبر : 79200
  • 26 مهر 1401 - 19:54
امام جمعه دماوند: ورزش‌های همگانی در مناسبت‌های ملی و مذهبی برگزار شود

حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی روز سه شنبه به مناسبت هفته تربیت بدنی در دیدار با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند، تشکیل مجمع خیرین ورزش دوست در شهرستان را خواستار شد و افزود: این مجمع می تواند پشتیبان ورزش و ورزشکاران دماوند باشد. وی ادامه داد: اداره ورزش وجوانان با آموزش و پرورش و دانشگاه […]

حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی روز سه شنبه به مناسبت هفته تربیت بدنی در دیدار با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند، تشکیل مجمع خیرین ورزش دوست در شهرستان را خواستار شد و افزود: این مجمع می تواند پشتیبان ورزش و ورزشکاران دماوند باشد.
وی ادامه داد: اداره ورزش وجوانان با آموزش و پرورش و دانشگاه های شهرستان دماوند باید تعامل و همکاری های لازم را در زمینه استعدادیابی نوجوانان و جوانان ورزشی داشته باشد.

به گفته امام جمعه دماوند با بیان اینکه یکی از ورزش هایی که باید در شهرستان ما مورد توجه قرار گیرد ورزش کوهنوردی است، خاطرنشان کرد: باید زیر ساخت های ورزش اعم از سالن های ورزشی و استخرهای شنا در شهرستان تقویت شود.

وی اضافه کرد: به ورزش بانوان باید توجه بیشتر و بانوان ورزشکار شهرستان و استعداد های آنان نیز باید شناسایی شود.

شهرستان دماوند از قهرمانان ارزنده ای در رشته‌های مختلف ورزشی برخوردار است

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند نیز در این دیدار گفت: شهرستان دماوند از قهرمانان بسیار خوبی در رشته‌های ورزشی مختلف برخوردار است و راه‌اندازی بانک اطلاعاتی قهرمانان و مربیان در دستور کار قرار دارد.

افشین هادی چگینی با بیان اینکه عملکرد مدیریت ورزش براساس خرد جمعی و تعامل است و تلاش می‌کنم در ایفای وظایف با جدیت عمل کنیم، افزود: برای خدمت به حوزه ورزش شهرستان دماوند همه باید کمک کنیم و در این خدمت‌رسانی به مردم در کنار هم نه روبروی هم باشیم.

این مسئول اظهار داشت: تمام تلاش ما در اداره ورزش و جوانان این است که که کارهای نیمه تمام را مخصوصا در حوزه عمرانی به ثمر برسانم چرا که ۲ سال شیوع کرونا اجازه نداد که در زمینه ورزش فعالیت داشته باشیم.
چگینی ادامه داد: در شهرستان دماوند قهرمانان بسیار خوبی در رشته‌های ورزشی مختلف داریم که باید ساماندهی شوند لذا نیاز است مسئول مربوطه یک بانک اطلاعاتی در خصوص قهرمانان، مربیان و عملکرد آنها راه‌اندازی کند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم طبق گام دوم انقلاب بتوانیم ۱۰ بندی که در حوزه ورزش قهرمانی و جوانان توسط مقام معظم رهبری مطرح شده است، را اجرایی کنیم.

شهرستان دماوند از جمله شهرستان های استان تهران است که بین دو محور مواصلاتی هراز و فیروزکوه قرار گرفته و در ۴۵ کیلومتری پایتخت قرار دارد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=79200

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.