• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24585
1

امیرمحمد یزدانی: مسابقات جهانی را به دلیل ابتلا به کرونا از دست دادم

  • کد خبر : 20977
  • 07 بهمن 1399 - 21:49
امیرمحمد یزدانی: مسابقات جهانی را به دلیل ابتلا به کرونا از دست دادم
بام نیوز: مدعی وزن ۶۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد گفت: دوست داشتم در صربستان به عنوان یک تورنمنت تدارکاتی با سطح بالا شرکت کنم و تجربیات خود را در رده‌ بزرگسالان ارتقا دهم.

به گزارش خبرنگاربام نیوز، امیرمحمد یزدانی اردونشین تیم ملی کشتی آزاد در وزن ۶۵ کیلوگرم با بیان این مطلب افزود: خیلی دوست داشتم به رقابت‌های صربستان اعزام شوم تا خود را یک محک جدی بزنم، اما متأسفانه آزمایش کرونای من مثبت شد و نتوانستم در این مسابقات حضور یابم.

وی در مورد روند بهبودی اش از بیماری کرونا تصریح کرد: متأسفانه به دلیل کرونا اردوی اول تیم ملی را از دست دادم و در اردوی دوم نیز شرایط بدنی خوبی نداشتم، اما خوشبختانه در اردوی سوم از لحاظ آمادگی جسمانی عقب ماندگی خود را جبران کردم.

وی در مورد حریفان داخلی اش در وزن ۶۵ کیلوگرم گفت: دو سال است که در انتخابی تیم ملی اول می‌شوم و سال گذشته نیز به عنوان نماینده کشورمان در رقابت‌های جهانی قزاقستان شرکت کردم. در این وزن با کشتی گیران خوبی مانند میثم نصیری، پیمان بیابانی، مرتضی قیاسی و امیرحسین مقصودی مصاف داده‌ام و در حال حاضر نیز بهنام احسان پور از ۶۱ به ۶۵ کیلوگرم آمده است اما اگر قرار باشد راهی رقابت‌های المپیک بشوم باید برتری خود را ثابت کنم و تابع دستورات کادر فنی باشم.

یزدانی در مورد انگیزه اش برای حضور در المپیک گفت: انگیزه بسیار بالای برای کسب سهمیه و حضور در المپیک دارم اما قطعاً نظر کادر فنی مهم است که چه کسی به این مسابقات اعزام شود.

وی در مورد شرایط برگزاری اردوهای تیم ملی گفت: از شرایط اردو راضی هستم و از لحاظ تغذیه نیز نسبت به شرایط بدنی و جسمانی کشتی گیران تغییراتی داشته، از کادر فنی هم بابت اینکه تمام تلاش خود را برای آماده سازی کشتی گیران انجام می‌دهند قدردانی می‌کنم.

یزدانی در پایان خاطرنشان کرد: هدفم حضور در المپیک و کسب مدال در این بازی‌ها است و در این راه هیچ حریفی را دست کم نخواهم گرفت.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=20977

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.