• امروز : سه شنبه, ۸ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 27 February - 2024
کل اخبار 24581
2

انتظار دارند دعوت شوند چون قبلا دعوت می‌شدند/اسکوچیچ: بازیکن جوان تیم من باید در را بکوبد!

  • کد خبر : 10984
  • 11 آذر 1399 - 21:21
انتظار دارند دعوت شوند چون قبلا دعوت می‌شدند/اسکوچیچ: بازیکن جوان تیم من باید در را بکوبد!
به گزارش پایگاه خبری بام نیوز: سرمربی تیم ملی ایران در اولین ماه های حضورش توانست با دو پیروزی در دو بازی تدارکاتی برابر ازبکستان و بوسنی توجه مثبت رسانه ها و هواداران را جلب کند.

به گزارش پایگاه خبری بام نیوز: دراگان اسکوچیچ در یکی از سخت ترین دوران فوتبال ملی ، روی نیمکت تیم ملی نشسته است. البته که از این دوران سخت فوتبال ایران کم نداشته است اما اسکوچیچ زمانی هدایت تیم ملی را به عهده گرفت که تیم بعد از هشت سال باثبات با کارلوس کی روش توسط ویلموتس تا لبه پرتگاه رفت و مربی کروات تیم را در لبه پرتگاه تحویل گرفت.

اسکوچیچ خیلی دیر توانست اعتماد عمومی و نظر مثبت رسانه ها را به دست بیاورد اما دو اردوی اخیر تیم ملی و دو بازی تدارکاتی کمی در جلب این اطمینان برایش موفقیت آمیز بوده است. البته که مرد ۵۲ ساله کروات در این مدت چالش های زیادی را پشت سرگذاشته و برخی را نیز کماکان پیش رو دارد.

شیوع ویروس کرونا شاید مهمترین آن ها باشد و مسایلی چون شرایط اساسنامه و انتخابات و بحران مالی فدراسیون و همچنین دعوت از بازیکنانی که در تیم های اروپایی بازی می کنند تا الان چالش های بزرگی بوده اند.

 

بخش دیگری از دشواری های اسکوچیچ به بستن لیست تیم ملی مربوط می شود. او که از اولین اردو نشان داد بازیکنانی را دعوت می کند که به طور ثابت در تیم های باشگاهی شان بازی کنند به واسطه این فلسفه نام قرمز را بر روی نام برخی ستاره ها کشید که پیش از این مهره های ثابت تیم ملی بخصوص در دوران کارلوس کی روش بودند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=10984

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.