• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24585
2

انتقاد شدید کمالوند از عدم حضور خبرنگاران در نشست خبری/۳ ساعت وقت گذاشتم و فقط یک موبایل اینجاست!

  • کد خبر : 67096
  • 09 دی 1400 - 0:15
انتقاد شدید کمالوند از عدم حضور خبرنگاران در نشست خبری/۳ ساعت وقت گذاشتم و فقط یک موبایل اینجاست!
بام نیوز: سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: نشست خبری بدون حضور خبرنگاران را برای چه ما انجام می‌دهیم؟؛ در صورتی که همین کار را می‌توانستیم با ارسال یک ویدیو از محل هتل انجام دهیم.

به گزارش بام نیوز، فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی با نساجی مازندران اظهار داشت: انتقادی به برگزاری نشست‌های خبری دارم؛ ما ساعت ۷ از اهواز به سمت اصفهان پرواز کردیم و فاصله فرودگاه تا محل هتل ما حدود ۵۰ دقیقه است و پس از آن مجددا ۴۵ دقیقه به اصفهان بازگشتیم و الان ملاحظه می‌کنیم که هیچ خبرنگاری در محل کنفرانس نیست.

وی بیان داشت: اکنون سؤال من این است که این کار را برای چه ما انجام می‌دهیم؛ در صورتی که همین کار را می‌توانستیم با ارسال یک ویدیو از محل هتل انجام دهیم؛ به فدراسیون بارها این موضوع را متذکر شده‌ایم و گفته‌ایم که حکومت دیکتاتوری که نیست؛ خود را جای مربیان بگذارند.

کمالوند بیان داشت: ۳ ساعت از زمان خود را برای این کنفرانس گذاشتم، اما تنها مشاهده می‌کنیم که فقط یک موبایل اینجا وجود دارد و در حالی که مربی باید شب قبل از بازی تمرکز داشته باشد؛ انتقاد هم می‌کنیم در واکنش می‌گویند جریمه می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: از مجموعه باشگاه نساجی کمال تشکر را دارم که برای اینکه بتوانند یک فوتبال خوب در زمین استاندارد بازی کنند، این مسابقه را به اصفهان آوردند و این نشان دهنده این است که مجموعه این باشگاه به دنبال نفس فوتبال است؛ از باشگاه سپاهان هم برای قراردان زمین بازی تشکر می‌کنم.

وی اظهار کرد: تیم ما تیم خوبی است، ممکن است در چند بازی نتیجه مناسب را نگرفته باشیم، اما امیدوارم بازی مهیجی برای تماشاگران باشد.

کمالوند گفت: مازندران مهد فوتبال ایران است و تعداد زیادی از بازیکنان سرشناس فوتبال ایران اهل این استان هستند، اما متأسفانه این استان زمین مناسب ندارد؛ قطعا فردا بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=67096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.