• امروز : یکشنبه, ۶ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 25 February - 2024
کل اخبار 24573
2

انتقاد مورینیو از پُست اینستاگرامی گرت بیل

  • کد خبر : 25838
  • 25 بهمن 1399 - 12:05
انتقاد مورینیو از پُست اینستاگرامی گرت بیل
بام نیوز: ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، از گرت بیل، ستاره ولزی تیمش، به دلیل آنچه که دادن اطلاعات غلط در مورد آمادگی بدنی‌اش خواند، انتقاد کرد.

به گزارش بام نیوز: ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، از گرت بیل، ستاره ولزی تیمش، به دلیل آنچه که دادن اطلاعات غلط در مورد آمادگی بدنی‌اش خواند، انتقاد کرد.

بیل در بازی حساس چهارشنبه شب تاتنهام برابر اورتون در جام حذفی به میدان نرفت و آقای خاص در توجیه عدم دعوت از بیل برای این دیدار گفت که او سه شنبه ترجیح داده با فیزیوتراپ ها کار کند و به نظر آماده بازی نبود. در پی این اظهارنظر، گرت بیل تصویری از خود در اینستاگرام و در حال تمرین کردن منتشر کرد و نوشت:”یک جلسه تمرینی خوب” که به نوعی رد ادعای سرمربی پرتغالی تاتنهام بود.

انتقاد مورینیو از پُست اینستاگرامی گرت بیل

همین مسئله باعث شد تا مورینیو در آستانه دیدار تیمش مقابل منچسترسیتی، در مورد این موضوع به خبرنگاران توضیح بدهد. او در کنفرانس مطبوعاتی گفت:” باید تایید کنم که پست اینستاگرامی او سوال هایی ایجاد کرد که باید به آنها پاسخ داده شود زیرا بین آن پست و واقعیت تناقض هایی وجود دارد.

از ابتدای فصل، من سعی کردم در مورد همه چیز خیلی خیلی رازدار باشم و تلاش کردم همه چیز را در باشگاه نگه دارم اما احساس می کنم در مورد این موضوع باید توضیح بدهم.

احتمالا آن پست هم کار او نبوده، نمی دانم…اما در آن نوشته شده بود “یک جلسه تمرینی فوق العاده” که یعنی من آماده ام و این کاملا اشتباه بود. وقتی از من سوال شد، باید حقیقت را می گفتم و حالا برای آخرین بار تکرار می کنم و امیدوارم بار دیگر سوالی در این مورد پرسیده نشود زیرا شرایط دقیقا همان چیزی بود که من گفتم.

او شرایط خوبی نداشت. او می خواست پایش را اسکن کند و این کار را کرد اما مصدومیتی را نشان نداد ولی احساس بد او سرجایش بود و مربیان، تیم پزشکی و … ما هرگز نمی توانیم برخلاف این احساس عمل کنیم زیرا احساس یک بازیکن مهمتر از نظر همه ماست؛ بنابراین او برای بازی آماده نبود. به همین سادگی. اگر او برای بازی فردا آماده باشد، در ترکیب قرار خواهد گرفت.”

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=25838

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.