• امروز : چهارشنبه, ۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Wednesday - 28 February - 2024
کل اخبار 24585
2

انتقال اجساد مفقود شده در قله دوگلا فرسش الیگودرز به پایین دست قله

  • کد خبر : 70047
  • 17 بهمن 1400 - 2:08
انتقال اجساد مفقود شده در قله دوگلا فرسش الیگودرز به پایین دست قله
بام نیوز: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر اجساد دو کوه گرد مفقود شده در قله دوگلا فرسش الیگودرز را به پایین دست قله انتقال دادند.

صارم رضایی با اشاره به مفقود شدن دو نفر در ارتفاعات فرسش الیگودرز، اظهار کرد: روز دوشنبه دو نفر از اهالی روستای فرسش الیگودرز جهت کوه‌گردی عازم ارتفاعات ۳ هزار متری این منطقه می‌شوند.

وی افزود: با گذشت چندین روز و عدم اطلاع خانواده از وضعیت این دو نفر، افراد محلی به جست‌وجوی مفقودین را شروع که در نهایت با دو جسد در ارتفاعات مواجه می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان با بیان اینکه پس از اطلاع، بالگرد به منطقه اعزام شد، گفت: به دلیل صخره‌ای بودن محل حادثه، بالگرد اورژانس هوایی پس از یکساعت پرواز در منطقه شرایط عملیات فرود را نداشت.

رضایی بیان کرد: نیروهای امداد و نجات به همراه نیروهای ورزش و جوانان به کمک برفکوب توانستند اجساد دو کوهگرد را به محلی امن منتقل کنند.

وی اضافه کرد: صبح امروز جمعه نیز با همکاری اداره ورزش و جوانان و با استفاده از برف کوب و حضور میدانی مدیر ورزش و جوانان شهرستان ۱۰ نفر از زبده‌ترین کوهنوردان تیم کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان الیگودرز در قالب دو تیم امدادی با تجهیزات کامل جهت انتقال اجساد به پایین دست به محل مورد نظر اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: امدادگران خستگی ناپذیر تیم کوهستان شهرستان الیگودرز با همکاری اداره ورزش و جوانان در نهایت پس از ۵ ساعت تلاش با زدن ٨ مرحله کارگاه تخصصی کار جابجایی و انتقال را انجام و اجساد را جهت سایر مراحل قانونی تحویل مقامات انتظامی و پزشکی قانونی دادند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=70047

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.