• امروز : یکشنبه, ۶ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 25 February - 2024
کل اخبار 24561
2

اگر هروز فقط یک قاشق ماست بخوریم علاوه بر ۱۰۰ساله شدن چه اتفاقی در ما رخ خواهد داد.

  • کد خبر : 41774
  • 28 اردیبهشت 1400 - 22:15
اگر هروز فقط یک قاشق ماست بخوریم علاوه بر ۱۰۰ساله شدن چه اتفاقی در ما رخ خواهد داد.
بام نیوز: 100 گرم ماست استاندارد حاوی 10٪ پروتئین روزانه، 4٪ چربی و 4٪ کربوهیدرات است. ماست غذایی کم کالری است که در هر 100 گرم فقط 106 کیلو کالری وجود دارد. به همین دلیل، ماست طبیعی بدون مواد افزودنی اغلب توسط متخصصان تغذیه برای ورزشکاران دارای اضافه وزن و زنان باردار توصیه می شود.

ماست، با محتوای بالای پتاسیم و منیزیم به عادی سازی فشار خون کمک کرده، از پوکی استخوان جلوگیری می کند، مشکلات گوارشی شما را متوقف می کند.

به گزارش اسپوتنیکریال در قرن بیستم ایلیا مچنیکو، برنده جایزه نوبل در پزشکی که به مطالعه علت سلامتی افراد صد ساله در بلغارستان پرداخت، استفاده ماست را با امید بیشتر به زندگی برابر دانست.

در عین حال، استامن گریگوروف دانشمند در طی آزمایشات آزمایشگاهی، دو نوع باکتری اسید لاکتیک را ماست مورد اهمیت قرار می دهد: لاکتوباسیلوس و استرپتوکوک. این کشف آغاز یک  مطالعه علمی جدی درباره ماست بود که توسط محققان مدرن نیز تا کنون ادامه دارد و بشرح زیر میباشد…

۱۰۰ گرم ماست استاندارد حاوی ۱۰٪ پروتئین روزانه، ۴٪ چربی و ۴٪ کربوهیدرات است. ماست غذایی کم کالری است که در هر ۱۰۰ گرم فقط ۱۰۶ کیلو کالری وجود دارد. به همین دلیل، ماست طبیعی بدون مواد افزودنی اغلب توسط متخصصان تغذیه برای ورزشکاران دارای اضافه وزن و زنان باردار توصیه می شود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=41774

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.