• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24664
0

«ایران» قهرمان مسابقات بین‌المللی کشتی جام موحد شد

  • کد خبر : 74405
  • 27 اردیبهشت 1401 - 20:30
«ایران» قهرمان مسابقات بین‌المللی کشتی جام موحد شد
بام نیوز:آمل-پرونده نخستین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام عبدالله موحد درشهرستان آمل با قهرمانی تیم ایران بسته شد.

به گزارش بام نیوز، در پایان نخستین دوره این رقابت‌ها که با حضور ۱۷۶ کشتی گیر از ۳ کشور دو روز در سالن ورزشی پیامبر اعظم (ص) آمل برگزار شد، تیم ایران با کسب ۹ نشان طلا مقتدرانه روی سکوی قهرمانی ایستاد.

تیم ارمنستان با کسب تنها نشان طلای کشتی گیر خود ” ساشا پطروسیان” در وزن ۴۸ کیلوگرم در مجموع تیم دوم شد. همچنین تیم تاجیکستان بدون کسب مدال در جای سوم قرار گرفت.

در نتایج انفرادی ۵ وزن دوم این مسابقات در وزن ۴۸_ ” ساشاپطروسیان” از ارمنستان، در وزن کیلوگرم ۵۵ امیرمهری نجاتی زاده، در وزن ۶۵ کیلوگرم” سینا خلیلی” در وزن ۸۰ کیلوگرم ” رضا سلمانیان” و در وزن ۱۱۰ کیلوگرم محمدرضا لطیفی ” صاحب گردن آویز طلا شدند.

اما در ۵ وزن اول این مسابقات که وزن ۴۵ – ۵۱- ۶۰_ ۷۱ و ۹۲ کیلوگرم عصر سه شنبه برگزار شد، در وزن ۴۵ کیلوگرم امیرمحمد نوازی، در وزن ۵۱ کیلوم گرم محمدرضا اسدی، در وزن ۶۰ کیلوگرم ابراهیم الهی چورن، در وزن ۷۱ کیلوگرم مهدی پاک نهاد و در وزن ۹۲ کیلوگرم عرفان علیزاده صاحب نشان زرین طلا شدند.

این رقابت‌ها طی دو روز در ۱۰ وزن رده سنی نوجوانان برگزار شد. مازندران در روزهای ۱۵ و۱۶ اردیبهشت نیز مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی‌نژاد در شهرستان بهشهر که با قهرمانی تیم ایران پایان یافته بود، میزبانی کرد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=74405

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.