• امروز : شنبه, ۱۲ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 2 March - 2024
کل اخبار 24585
3

بادامکی:‌ عضویت ناکارآمدها در هیات مدیره پرسپولیس خیانت است

  • کد خبر : 56626
  • 11 مهر 1400 - 1:56
بادامکی:‌ عضویت ناکارآمدها در هیات مدیره پرسپولیس خیانت است
بام نیوز: پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: انتخاب ناکارآمدها و افرادی که فقط اسم‌شان در هیات مدیره باشد خیانت به پرسپولیس است.

حسین بادامکی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری بام نیوز، درباره شرایط فعلی تیم پرسپولیس و با سرپرست اداره شدن این باشگاه اظهار داشت: وضعیت فعلی برای تیمی که می‌خواهد در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و مقابل حریفی مثل الهلال بازی کند، مناسب نیست ولی پرسپولیس در همین حالت با جدیت کار خود را ادامه می‌دهد و امیدوارم با کسب بهترین نتیجه در این بازی موفق شود به مراحل بالاتر صعود کند.

وی درمورد مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: نمی‌دانم چه زمانی قرار است این مسائل در پرسپولیس حل شود. تیمی که پنج دوره متوالی قهرمان لیگ برتر شده و بهترین‌ بازی‌ها را هم انجام داده است نباید از این دغدغه‌ها داشته باشد اما متاسفانه همچنان در پرسپولیس چنین مشکلی را می‌بینیم. قطعا مسائل مالی در روحیه تیم هم تاثیرگذار است و باید هرچه سریع‌تر برای کاهش آنها تدابیری به کار گرفته شود. با این وجود همین که بازیکنان در شرایط فعلی کار خود را به بهترین شکل انجام می‌دهند یعنی به این تیم تعهد دارند. امیدوارم روند موفقیت‌های پرسپولیس همچنان ادامه داشته باشد تا هواداران خوشحال باشند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس اضافه کرد: باشگاه در حال حاضر با سرپرست اداره می‌شود و ثبات ندارد. این موضوع در برهه زمانی فعلی که پرسپولیس باید به مصاف الهلال برود، روی کار تیم تاثیرگذار است اما باید دعا کنیم حواشی فعلی روز به روز کمتر شود. ان‌شاءالله وزیر ورزش زودتر مدیرعامل و اعضای هیات مدیره را معرفی کند تا پرسپولیس با رسیدن به ثبات بتواند در آرامش کار خود را انجام بدهد.

بادامکی درخصوص اینکه با وجود درخواست یحیی گل‌محمدی برای عضویت اعضای کارآمد در هیات مدیره پرسپولیس، در روزهای اخیر اسامی برخی افراد برای برعهده گرفتن این سمت مطرح شده که به نظر نمی‌رسد در شأن مدیریت در این باشگاه باشند، گفت: انتخاب اعضای آشنا با ورزش و اقتصاد برای عضویت در هیات مدیره پرسپولیس به این باشگاه کمک می‌کند ولی امیدوارم افرادی انتخاب نشوند که فقط دوست دارند در پرسپولیس باشند اما هیچ کارایی ندارند. باید افرادی انتخاب شوند که باری از روی دوش این باشگاه بردارند و هدف‌شان فقط کمک باشد.

وی اضافه کرد: اینکه فقط اسم برخی‌ افراد در هیات مدیره باشد ولی هیچ کمکی نکنند، خیانت به پرسپولیس و هواداران این تیم است. سجادی از جنس ورزش است و قطعا این نکته را در ذهن می‌گیرد که باید افرادی به عضویت هیات مدیره پرسپولیس دربیایند که هدف‌شان فقط خدمت به این باشگاه و هوادارانش باشد و بتوانند مشکلات را حل کنند.

بازیکن اسبق پرسپولیس با اشاره به دیدار این تیم مقابل الهلال توضیح داد: بازی فوق‌العاده سختی است زیرا الهلال برخلاف پرسپولیس در کوران مسابقات است. تیم و بازیکنان خیلی خوبی هم دارد ولی امیدوارم پرسپولیس شرایط خوبی داشته باشد و با تمرکز و آرامش در این مسابقه شرکت کند تا بتواند دل هوادارانش را شاد کند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=56626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.