• امروز : شنبه, ۱۲ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 2 March - 2024
کل اخبار 24585
2

بارسلونا نخستین فینالیست کوپا دل ری

  • کد خبر : 30099
  • 14 اسفند 1399 - 21:33
بارسلونا نخستین فینالیست کوپا دل ری
بام نیوز:بارسلونا با پیروزی برابر سویا توانست به فینال کوپا دل ری صعود کند.

به گزارش بام نیوز، بارسلونا چهارشنبه شب در دیدار برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری در نوکمپ برابر سویا قرار گرفت و ۳ بر صفر پیروز شد.

عثمان دمبله در دقیقه ۱۲ با یک حرکت زیبا و ضربه تماشایی توانست گل نخست بازی را به ثمر برساند. آبی اناری ها در ادامه تلاش کردند گل دیگری را وارد دروازه سویا کنند تا نتیجه بازی رفت جبران شود (شکست ۲ بر صفر) اما این اتفاق در نیمه اول رخ نداد.

سویا در ۴۵ دقیقه دوم شروع بهتری داشت و اجازه موقعیت سازی به بارسلونا نمی داد. آنتوان گریزمان به جای سرجینیو دست وارد زمین شد. در دقیقه ۶۷ ضربه جوردی آلبا به تیرک برخورد کرد. در ادامه داور یک پنالتی به نفع مهمان گرفت اما لوکاس اوکمپوس نتوانست ضربه اش را به گل تبدیل کند تا نتیجه یک بر یک شود و صعود تیمش تقریبا قطعی شود. مارک آندره تراشتگن ضربه این بازیکن را مهار کرد.

در دقایق پایانی بازی کاملا در اختیار آبی اناری ها بود و مدام این تیم حمله می کرد. داور در دقیقه ۹۲ فرناندو را اخراج کرد و سویا ۱۰ نفره شد. در لحظات پایانی بارسا بالاخره به هدفش رسید و جرارد پیکه با سانتر گریزمان توانست دروازه مهمان را باز کند تا بازی در وقت های اضافه دنبال شود. تنها پنج دقیقه از این زمان گذشته بود که برایت ویت با پاس آلبا توانست گل سوم آبی اناری ها را به ثمر برساند. در ادامه توپی از خط دروازه ها رد نشد و تیم رونالد کومان به فینال صعود کرد.

دیگر دیدار نیمه نهایی پنجشنبه بین اتلتیک بیلبائو و لوانته برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=30099

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.