• امروز : شنبه, ۱۲ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 2 March - 2024
کل اخبار 24585
2

بازدید معاونان وزیر و نمایندگان مجلس از اردوی رشته‌های مختلف ورزشی بانوان

  • کد خبر : 22932
  • 15 بهمن 1399 - 10:09
بازدید معاونان وزیر و نمایندگان مجلس از اردوی رشته‌های مختلف ورزشی بانوان
بام نیوز: معاون وزیر ورزش و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز از اردوهای تیم ملی بانوان بازدید داشتند.

به گزارش خبرنگاربام نیوز، عصر امروز سه‌شنبه جمعی از نمایندگان عضو فراکسیون زنان ورزش مجلس از اردوی تیم‌های قایقرانی، تیراندازی و تیراندازی با کمان بازدید کردند. جمشید تقی‌زاده، معاون پارلمانی وزارت ورزش و طاهره طاهریان، نایب رئیس کمیته ملی المپیک نیز در این بازدید حضور داشتند.

قاسم پور نماینده تهران، آزاد نماینده نایین، پاشایی نماینده مرند و جلفا، رحمانی نماینده مشهد، قاسمی پور نماینده مریوان، لاجوردی نماینده تهران و عضو فراکسیون فرهنگی در این بازدید حضور داشتند.

طاهره طاهریان، نایب رئیس بانوان کمیته ملی المپیک، ضمن معرفی سولمار عباسی به عنوان مربی تیم ملی بانوان گفت: ما به درجه‌ای از توانمندی رسیده‌ایم که یکی از بهترین‌های این رشته که تحصیلات مرتبط هم دارد در حال حاضر به عنوان مربی تیم هدایت را بر عهده دارد.
در ادامه این نمایندگان با حضور در فدراسیدن تیراندازی از اردوی بانوان در رشته تفنگ و تپانچه بازدید کردند.

علی دادگر، رئیس فدراسیون تیراندازی گزارشی از وضعیت المپیاد های تیراندازی اشاره‌ای به سهمیه های کسب شده برای بازی های توکیو داشت.

طاهریان نیز یادآوری کرد: تیراندازی اولین رشته‌ای است که در آن زنان فعال‌تر از مردان هستند و مدال‌های ارزشمندی کسب کردند.
در ادامه اعضای فراکسیون ورزش با حضور در اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان با ورزشکاران این رشته دیدار و گفت‌وگو کردند.
غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در بازدید امروز در خصوص خوابگاه کمانداران، خاطرنشان کرد: پنجشنبه یا شنبه برای اولین بار خوابگاهی که آرزوی ورزشکاران بوده است، افتتاح می شود تا دغدغه ورزشکاران بر طرف شود و از سلطانی‌فر و معاونان تشکر می‌کنم. کمیته در ۹ ماه اول سال صددرصد بودجه را دادند و برای تجهیزات نیز قول کمک دادند.
تقی‌زاده، معاون پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش و جوانان نیز یادآوری کرد : امروز بخشی از وررش کشور که برای المپیک و پارالمپیک آماده می‌شوند را دیدید. آنها با حق و حقوق ناچیز کارهای بزرگی را انجام می‌دهند و این یکی از مفاخر ماست که اینها در زمان صلح پرچم ایران را به اهتزاز در می‌آورند.

زهرا نعمتی نیز به نمایندگی ورزشکاران در این دیدار گفت: در گذشته هم عزیزان زیادی از فراکسیون زنان از اردوها بازدید کردند که برخی از وعده‌های آنها عملی شد و برخی نشد. امیدوارم تاثیر حضور شما را ببینیم و اتفافات خوبی بیفتد. ورزش زنان همواره مظلوم بوده است. در دنیا نیز همینطور است و می‌بینیم که کمیته بین‌المللی المپیک برای حضور بانوان تبصره قرار می دهد.
وی در ادامه افزود: زنان ما با حجاب و شرایطی دارند علاوه بر تبلیغاتی که در جهان دارند باعث شادی زنان کشورمان می‌شود.
نعمتی درخواست کرد ردیف بودجه مجزا برای زنان در نظر گرفته شود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=22932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.