• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24585
0

بازدید معاون مدیرکل، مسئولین مرتبط اداره کل و مسئولین هیئت استان از سالن اختصاصی سنگ‌نوردی ۱۵ خرداد مشهد

  • کد خبر : 54685
  • 29 شهریور 1400 - 16:01
بازدید معاون مدیرکل، مسئولین مرتبط اداره کل و مسئولین هیئت استان از سالن اختصاصی سنگ‌نوردی ۱۵ خرداد مشهد
بام نیوز: معاون مدیرکل، مسئولین مرتبط اداره کل و مسئولین هیئت استان از سالن اختصاصی سنگ‌نوردی ۱۵ خرداد مشهد بازدید بعمل اورد .

به گزارش بام نیوز، معاون پشتیبانی و توسعه منابع اداره کل ورزش و جوانان استان در معیت تعدادی از مسئولین این اداره از بخش‌های تأمین منابع مالی، کمیسیون ماده ۸۸، فنی و مهندسی، حقوقی، هیئت جانبازان و… با حضور در مجموعه ۱۵ خرداد مشهد، از سالن اختصاصی سنگ‌نوردی و مجموعه اداری این سالن بازدید نمودند.

در این بازدید که رئیس، دبیر و مسئول کارگروه صعودهای ورزشی هیت استان نیز حضور داشتند، وضعیت عملیات ساختمانی و نقایص و کسری‌های آن مورد بررسی قرار گرفت. این بازدید در راستای درخواست هیئت استان مبنی بر تحویل سالن و مجموعه اداری متعلق به این مجموعه است که مقرر شد با طی تشریفات قانونی واگذاری، این مجموعه در اختیار هیئت قرار گیرد. گفتنی است قریب ۱۵ سال از آغاز عملیات ساخت سازه سالن و ساختمان اداری آن می‌گذرد و طی سه سال اخیر با جدیت اداره کل ورزش استان عملیات ساختمانی تقریبٱ به اتمام رسیده‌است.

هیئت استان نیز با قدردانی از همیت مدیر کل و معاونت محترم پشتیبانی و توسعه منابع این اداره، در تلاش است با جلب مشارکت و جذب منابع مالی هرچه زودتر با نصب انشعابات و ساخت و نصب دیواره‌ها، بهره‌برداری از این سالن برای سنگ‌نوردان مهیا شود.

هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی خراسان رضوی

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=54685

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.