• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 24664
2
رئیس هیات کوهنوردی هرمزگان مطرح کرد:

بازدید نماینده مجلس و مدیرکل تربیت بدنی از دیواره سنگنوردی استان هرمزگان

  • کد خبر : 20125
  • 03 بهمن 1399 - 22:04
بازدید نماینده مجلس و مدیرکل تربیت بدنی از دیواره سنگنوردی استان هرمزگان
«احمد مرادی» نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی ، بهمراه امیاری مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان هرمزگان و هیات همراه از دیواره سنگنوردی استان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار  بام نیوز ، «دکتر احمد مرادی» نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی صبح جمعه سوم بهمن ۱۳۹۹ بهمراه محمودرضا  امیاری مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان، رنجبر مدیرکل بهزیستی استان و مفضل رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان، از مراحل پایانی دیواره سنگنوردی و همچنین سالن صخره نوردی استان هرمزگان بازدید میدانی بعمل آوردند.

در همین راستا مفضل ، رئیس هیات کوهنوردی نیز با تشکر از حضور مسوولین گفت : چند ماهی که سالن سنگنوردی در اختیار ستاد کرونا بود متاسفانه دوچار خسارت شده و نواقصی بوجود آمد.

دکتر مرادی در این بازدید ،مسایل و نواقص پروژه احداث دیواره ی سرعت و سالن را از نزدیک بررسی و بر پیگیری و رفع موانع جهت ادامه روند احداث تاکید کرد.

گفتنی است این دیواره سرعت سنگنوردی که در محموعه ورزشی هفت تیر بندرعباس قرار دارد با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد به ارتفاع ۱۵ متر و  در حال احداث به عنوان یکی از دیواره های استاندارد جنوب ایران است و  در مراحل پایانی و تحویل به جامعه سنگ نوردی استان میباشد این دیواره براساس استانداردهای فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی جمهوری اسلامی ساخته شده است

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=20125

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.