• امروز : چهارشنبه, ۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Wednesday - 28 February - 2024
کل اخبار 24585
1

بازگشت آقانیا به کشتی پس از غلبه بر سرطان

  • کد خبر : 26330
  • 27 بهمن 1399 - 22:34
بازگشت آقانیا به کشتی پس از غلبه بر سرطان
بام نیوز: دارنده مدال‌های نقره کشتی فرنگی نوجوانان جهان و برنز المپیک نوجوانان پس از مدت‌ها دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان بهبودی خود را بدست آورد و تمرینات با وزنه را آغاز کرد.

به گزارش بام نیوز: دارنده مدال‌های نقره کشتی فرنگی نوجوانان جهان و برنز المپیک نوجوانان پس از مدت‌ها دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان بهبودی خود را بدست آورد و تمرینات با وزنه را آغاز کرد.

محمدرضا آقانیا درباره آخرین وضعیت خود پس از انجام مراحل مختلف شیمی درمانی و دومین عمل جراحی خود پس از ابتلا به سرطان، اظهار کرد: در حال حاضر همه کارهای شیمی درمانی و جراحی ام تمام شده و جواب پاتولوژی را به پزشکان نشان دادم. خوشبختانه گفتند دیگر مشکلی نداری و برو به زندگی ات برس.

وی افزود: بدنم به طور کامل پاکسازی شده اما پزشکان گفتند هر ۳ تا ۶ ماه یکبار باید وضعیتم توسط پزشک مورد ارزیابی قرار گیرد.

دارنده مدال های نقره کشتی فرنگی نوجوانان جهان و برنز المپیک نوجوانان، در پاسخ به این سوال که آیا می تواند مانند سابق به میادین مبارزه بازگردد یا خیر، گفت: بله خدا را شکر می کنم دیگر مشکلی ندارم و چند روزی است که تمرینات با وزنه را شروع کرده ام و پزشکان گفتند با توجه به بهبودی ام از بیماری سرطان دیگر مشکلی برای تمرینات پرفشار کشتی نخواهم داشت.

آقانیا درباره قول مسئولان کمیته المپیک برای پرداخت هزینه های بیمارستان نیز خاطرنشان کرد: کمیته المپیک هزینه های بیمارستان را پرداخت کرد و فقط ۲۳ میلیون تومان هزینه عمل جراحی آخر باقی مانده است که مدارک آن را تحویل داده ایم و قرار است پرداخت شود.

وی با قدردانی از حمایت مسئولان ورزش و فدراسیون کشتی، گفت: امیدوارم بتوانم با کسب افتخار برای کشورم محبت مسئولان و مردم را جبران کنم. انگیزه زیادی دارم تا غیبت طولانی در کشتی را با کسب موفقیت و شاد کردن دل مردم جبران کنم. از مردم عزیزمان که برایم دعا کردند واقعا قدردانی می کنم، همچنین از علیرضا دبیر و حمید سوریان تشکر می کنم.

آقانیا در پایان خاطرنشان کرد: پدر و مادرم در این مدت سختی های زیادی کشیدند و دست آن ها را می بوسم و امیدوارم با کسب افتخار در میادین کشتی پاسخگوی همه محبت ها باشم. امیدوارم در رده بزرگسالان با پوشیدن دوبنده تیم ملی به مدال های خوشرنگ برای کشورم برسم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=26330

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.