• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 24664
1

بازگشت قهرمانان المپیک به لیگ وزنه‌برداری

  • کد خبر : 61306
  • 12 آبان 1400 - 2:07
بازگشت قهرمانان المپیک به لیگ وزنه‌برداری
بام نیوز: «سهراب مرادی» و «کیانوش رستمی» قهرمانان جهان و المپیک به ترتیب با تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و شرکت ملی حفاری برای حضور در لیگ برتر وزنه‌برداری به توافق رسیدند.

به گزارش بام نیوز: دور رفت رقابت‌های لیگ برتر وزنه‌برداری از چهاردهم آبان‌ماه آغاز و تا هفدهم این ماه ادامه دارد. بنابر اعلام فدراسیون وزنه‌برداری قرار است این رقابت‌ها در ۲ رده سنی جوانان و بزرگسالان به صورت همزمان در سالن وزنه‌برداری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شود.

هر چند که اسامی نهایی تیم‌ها و وزنه‌برداران شرکت کننده در لیگ، روز پنج‌شنبه به صورت رسمی اعلام می‌شود اما اخبار حکایت از حضور «سهراب مرادی» قهرمان جهان و المپیک دارد. مرادی به خاطر مصدومیت در چند فصل گذشته نتوانسته بود حضور فعالی در لیگ داشته باشد.

او قرار است با تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن اصفهان به این مسابقات گام بگذارد. هدایت این تیم بر عهده علی جباری مربی سابق تیم ملی است.

جباری چندی پیش در گفت وگو با خبرنگار ایرنا از احتمال تغییر وزن مرادی خبر داد و گفت: به احتمال زیاد سهراب مرادی در لیگ برتر وزنه‌برداری به یک دسته بالاتر خواهد رفت و در دسته ۹۶ کیلوگرم وزنه نخواهد زد.

سهراب مرادی که به خاطر مصدومیت و عدم کسب امتیازات لازم نتوانسته بود در المپیک توکیو حضور داشته باشد، شهریور ماه از سوی کادر فنی به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری مردان دعوت شد اما بنا به دلایلی در این اردو حضور پیدا نکرد. اردوی تیم ملی هم اکنون با حضور ۱۴ وزنه‌بردار در شهر بابلسر در حال برگزاری است.

بعد از حضور نیافتن مرادی و جمعی دیگر از ملی‌پوشان در اردوی تیم ملی، رییس فدراسیون وزنه‌برداری اعلام کرد: غایبان اردو جایی در تیم ملی برای اعزام به تاشکند نخواهند داشت.

با اعلام این خبر از سوی علی مرادی رییس فدراسیون وزنه‌برداری، کیانوش رستمی، سهراب مرادی، علی هاشمی، علی میری، علی داودی و کیا قدمی رسما شانس حضور در مسابقات قهرمانی ۲۰۲۱ جهان ازبکستان را از دست دادند. این رقابت‌ها از ۱۷ آذر ماه در شهر تاشکند برگزار می‌شود.

کیانوش رستمی نیز با ملی حفاری به توافق رسیده و قرار است برای نماینده خوزستان در لیگ وزنه‌بردرای به روی تخته رقابت برود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=61306

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.