• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24585
0

بازیکنان نباید تیم را به حاشیه ببرند/ برنده بازی استقلال و سپاهان قهرمان نیم فصل می‌شود

  • کد خبر : 25313
  • 23 بهمن 1399 - 8:49
بازیکنان نباید تیم را به حاشیه ببرند/ برنده بازی استقلال و سپاهان قهرمان نیم فصل می‌شود
بام نیوز: بازیکن اسبق استقلال گفت: بازیکنان استقلال باید بدانند که برای حل مشکلات‌شان نباید تیم را به حاشیه ببرند.

اصغر طالب‌نسب، بازیکن اسبق تیم استقلال که سابقه بازی در سپاهان اصفهان را هم دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار بام نیوز درخصوص دیدار استقلال و سپاهان اظهار داشت: دیدارهای استقلال و سپاهان همیشه جذاب و حساس بوده است. امسال هم ۲ تیم از مدعیان اصلی قهرمانی هستند و با توجه به اختلاف یک امتیازی که در جدول دارند در این بازی به چیزی کمتر از برد قانع نیستند. هر تیمی که در این بازی برنده شود علاوه بر اینکه از نظر روحی شرایط بهتری پیدا خواهد کرد، این شانس را هم دارد که قهرمان نیم فصل شود. پرسپولیس هم ۲ بازی عقب افتاده دارد ولی با توجه به نوع فوتبالی که من از این تیم دیده‌ایم بعید است بتواند اختلاف امتیازاتش را جبران کند بنابراین شانس استقلال و سپاهان برای کسب قهرمانی نیم فصل بیشتر است. البته قهرمانی نیم فصل تاثیر زیادی در قهرمانی پایان فصل ندارد اما به هرحال این هم یک عنوان است و برای تیم‌ها اهمیت زیادی دارد.

او ادامه داد: سپاهان و استقلال از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ هستند اما از نظر فوتبالی سپاهان را بهتر از استقلال دیده‌ام. البته استقلال هم طی هفته‌های اخیر تاحدودی توانسته مشکلات فنی‌اش را برطرف کند اما قطعا بازی با سپاهان در اصفهان دیدار مشکلی برای استقلال است و فکری باید از همه پتانسیل تیمش برای پیروزی در این دیدار استفاده کند. بدون تعاف باید بگویم سپاهان از نظر ساختار مدیریتی و چارت باشگاهی حرفه‌ای‌ترین تیم در فوتبال ایران است. هر بازیکنی هم که پیراهن سپاهان را برتن می‌کند توانایی‌هایش بیشتر می‌شود چون رقبای این تیم نوعی ترس از سپاهان دارند و همین باعث میشود کیفیت بازیکنان این تیم به صورت ناخودآگاه بالاتر برود.

طالب‌نسب با اشاره به بی‌ثباتی تیم‌های لیگ برتری حتی مدعیان گفت: در لیگ بیستم نتایج عجیبی رقم خورده است. مثلا سپاهانی که از بهترین تیم‌های این لیگ است در زمین خود به تیمی مثل شهرخودرو می‌بازد که اصلا از نظر بازیکن قابل قیاس نیستند. یا استقلالی که تراکتور را در خانه اش شکست می‌دهد به تیمی مثل سایپا می‌بازد درحالی که برای تیم‌های بزرگ دنیا چنین اتفاقاتی کمتر رخ می‌دهد اما در فوتبال ما تغییرات پی در پی در کادر مدیریتی و مربیگری باعث می‌شود تیم‌ها بی‌ثبات باشند و نتایچ عجیبی بگیرند.

بازیکن اسبق استقلال با انتقاد از بازیکنان این تیم بعد از دیدار با نساجی مازندران افزود: به عنوان بازیکنی که سال‌ها در تیم های بزرگی مثل استقلال و سپاهان بازی کرده به بازیکنان استقلال توصیه می‌کنم مشکلات و کمبودهای خود را رسانه‌ای نکنند. هرچقدر بازیکنان از مشکلات حاشیه‌ای تیم بگویند بی‌فایده است و به ضرر خودشان تمام می‌شود. استقلال سال‌هاست با همین مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند و بازیکنان این تیم باید بدانند که برای حل مشکلات شان نباید استقلال را به حاشیه ببرند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=25313
  • نویسنده : تحریریه بام نیوز
  • ارسال توسط :
  • منبع : برنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.