• امروز : چهارشنبه, ۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Wednesday - 28 February - 2024
کل اخبار 24585
1

باشگاه‌های ایمن فعالیت خود را در پایتخت ادامه می‌دهند

  • کد خبر : 69774
  • 14 بهمن 1400 - 22:15
باشگاه‌های ایمن فعالیت خود را در پایتخت ادامه می‌دهند
بام نیوز: مدیرروابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد: باشگاه‌های ایمن در شهر تهران می ‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت‌های خود را ادامه دهند.

حسین رحیمی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار بام نیوز افزود: درصدد هستیم تا شرایط ورزشی را برای علاقه‌مندان و شهروندان در زمان شیوع کرونا توسط باشگاه‌های ایمن فراهم کنیم و در این خصوص با همکاری اتحادیه باشگاه داران، هیات پزشکی ورزشی و اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران  به دنبال اجرای آن خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: رعایت کردن استانداردهای لازم از جمله تعداد ورزشکار، تهویه مطبوع و رعایت تمامی موارد بهداشتی از جمله شرایط برای باشگاههای ایمن است.

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به اینکه در حال جمع بندی موضوع باشگاههای ایمن هستیم، ادامه داد: واحد نظارت و بازرسی و هیات پزشکی ورزشی نظارت خود را از این باشگاهها دوچندان می‌کنند.

رحیمی پور با بیان اینکه برخی باشگاه‌ها اصول بهداشتی را به خوبی رعایت می‌کنند، یادآور شد: نباید همه باشگاه‌ها را در یک ردیف قرار داد و باید کمک کرد تا همه باشگاه‌ها نسبت به رعایت موارد بهداشتی تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: با شروع کرونا باشگاه‌داران به سمت رعایت موارد بهداشتی رفته و در برخی موارد از دستورالعمل‌های فراتر

وی افزود: نباید ورزش روزانه را که ضامن سلامتی و شادابی است، تعطیل کرد چرا که از زمان شیوع کرونا تا کنون ورزش، بیشترین زیان را متحمل شده است.

رحیمی پور با اشاره به اینکه در این خصوص تابع تصمیم ستاد ملی کرونا هستیم، گفت: قطعا هر باشگاهی که به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت ها بی توجه باشد، با آن برخورد خواهد شد.

به گزارش ایرنا، فعالیت گروه یک شامل ورزش های تنیس، تیراندازی(اهداف پروازی و فضای باز)، تیروکمان، چوگان، دو ومیدانی، سوارکاری، کوهنوردی، گلف، موتور سواری و اتومبیل رانی، دوچرخه سواری، شنا(فضاهای روباز) و والیبال ساحلی است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=69774

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.