• امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
کل اخبار 24660
2

باشگاه نساجی خواستار ۳ – ۰ اعلام شدن نتیجه مسابقه با استقلال شد

  • کد خبر : 63422
  • 04 آذر 1400 - 6:32
باشگاه نساجی خواستار ۳ – ۰ اعلام شدن نتیجه مسابقه با استقلال شد
بام نیوز: باشگاه نساجی با توجه به غیرمجاز تشخیص دادن حضور دو بازیکن خارجی استقلال در بازی امروز چهارشنبه مقابل گل‌گهر از سوی سازمان لیگ ، خواستار ۳ - ۰ اعلام شدن نتیجه بازی هفته گذشته نساجی و استقلال به سود این باشگاه شد.

به گزارش بام نیوز: پیش از بازی امروز گل‌گهر و استقلال از حضور « رودی ژوستد » و « کوین یامگا » ، دو بازیکن خارجی استقلال با نامه سازمان لیگ به دلیل انجام نشدن تعهد استقلال برای ارائه تضمین اعتبار قرارداد این دو بازیکن به سازمان لیگ جلوگیری شد. پس از این تصمیم نیز باشگاه نساجی که هفته گذشته در تهران به مصاف استقلال رفته بود ، با توجه به حضور این دو بازیکن در ترکیب استقلال خواستار اعلام نتیجه ۳ – ۰ به سود نساجی شد.

روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران چهارشنبه شب گفت‌وگویی با مدیرعامل این باشگاه منتشر کرد و در اختیار رسانه‌ها قرارداد که در آن ایزد سیف‌الله‌پور درخواست رسمی باشگاه را مطرح کرده است.

مدیرعامل باشگاه نساجی در این مصاحبه به اظهارات فریبرز محمودزاده مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ مبنی بر به‌کارگیری غیرقانونی بازیکن خارجی توسط تیم استقلال در دیدار با نساجی اشاره کرد و گفت: همان‌طور که از سوی این مسئول اعلام شده، طبق نامه رسمی و محرمانه سازمان لیگ در تاریخ ۲۲ آبان به باشگاه استقلال، آنها نباید در دیدار با ما که در تاریخ ۲۸ آبان برگزار شد از بازیکن خارجی خود به‌طور غیرقانونی استفاده می‌کردند.

سیف‌الله‌پور افزود: فردای روز بازی با استقلال به‌طور رسمی و مکتوب نسبت به این موضوع مراتب اعتراض خود را اعلام کردیم.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به رسانه‌ای شدن تخلف آشکار باشگاه استقلال، من فردا برای پیگیری حقوق باشگاه نساجی به فدراسیون مراجعه خواهم کرد. طبق قانون این دیدار باید سه بر صفر به سود نساجی اعلام شود.

وی عنوان کرد: واقعاً برای ما جای سئوال است که چرا باشگاه استقلال به نامه سازمان لیگ اعتنایی نکرد و در دیدار با ما بازیکن خارجی خود را به میدان فرستاد؟ یا اینکه چرا سازمان لیگ به ناظر بازی نساجی و استقلال اعلام نکرد که مانع حضور بازیکن خارجی شود؟

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: در بازی امروز استقلال و گل‌گهر، سازمان لیگ به ناظر بازی اعلام کرد تا از حضور بازیکن خارجی جلوگیری کند ، اما در دیدار با نساجی که ۶ روز قبل از بازی هم با باشگاه استقلال مکاتبه کردند، ممانعتی به عمل نیامد.

سیف‌الله‌پور از آنچه که « تبعیض قائل شدن سازمان لیگ نسبت به تیم‌های لیگ برتری در قبال استقلال و پرسپولیس » نامید ، اعتراض کرد و افزود : منتظر رای فدراسیون و اعلام نتیجه سه بر صفر به سود باشگاه نساجی هستیم.

وی تاکید کرد : این مساله به این بزرگی که رسانه‌ای هم شده اصلاً نباید نیاز به پیگیری از سوی ما داشته باشد. فدراسیون می‌بایست در اسرع وقت رای خود را قاطعانه درخصوص این دیدار اعلام کند و با خاطیان این موضوع برخورد کند.

دیدار تیم‌های استقلال و نساجی در هفته پنجم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=63422

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.