• امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
کل اخبار 24660
1

باشگاه پرسپولیس گناوه بازیکن بومی پرورش می‌دهد

  • کد خبر : 65457
  • 22 آذر 1400 - 6:55
باشگاه پرسپولیس گناوه بازیکن بومی پرورش می‌دهد
بام نیوز: رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: باشگاه پرسپولیس این شهرستان با راه‌اندازی آکادمی فوتبال به پرورش بازیکنان بومی روی آورده است.

صادق عبداللهی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار بام نیوز اظهارداشت: باشگاه پرسپولیس گناوه یکی از قدیمی ترین باشگاه ها و شناسنامه فوتبال این شهرستان با این تیم گره خورده و در سطح لیگ کشوری و استانی فعالیت مستمری داشته است.

وی افزود: افتتاح آکادمی پرسپولیس کاری ارزشمند است که در شناسایی استعدادهای نهفته و پرورش بازیکن بومی بسیار اثرگذار است.

عبداللهی گفت: با توجه به به اینکه ترکیب ۸۰ درصد از نمایندگان فوتبال این شهرستان در سطح استان و کشور در دوره های متمادی از بازیکنان غیربومی بوده است با افتتاح آکادمی پرسپولیس، می‌توان امیدوار به پرورش بازیکنان بومی بود.

رئیس هیات فوتبال گناوه بیان کرد: در رده‌های پایین دو تیم بصورت مقطعی اقدام به پرورش بازیکن بومی کردند اما مقطعی فعالیت داشتند و یک نمود پایدار نداشتند که نبود زیرساخت های لازم در این زمینه موثر بوده است.

وی افزود: باتوجه به اینکه هم اینک گناوه دو زمین چمن فوتبال در گناوه با ۲ هزارو ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته فوتبال وجود دارد و بخش دیگری مرتبط با مسایل اقتصادی و مالی دارد، باعث شده بود تا فعالیت رده‌های پایین پایدار نباشد.

رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: با افتتاح آکادمی باشگاه پرسپولیس، روزهای خوبی برای این تیم پیش بینی می‌شود و می‌تواند تضمین کننده آینده تامین بازیکنان فوتبالیست باشد.

وی یادآورشد: ثبت نام در آکادمی باشگاه فوتبال پرسولیس آزاد است و طبق فراخوان هر رده سنی بویژه ۱۷ سال مشکلی ندارند و برای نام نویسی به این باشگاه مراجعه کنند.

پرسپولیس گناوه سابقه حضور در لیگ های دوم و سوم را دارد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=65457

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.