• امروز : جمعه, ۱۱ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Friday - 1 March - 2024
کل اخبار 24585
2

با پشتوانه مردمی به لیگ برتر ووشو آمدیم لیگ با کیفیتی را شاهدیم

  • کد خبر : 21875
  • 10 بهمن 1399 - 23:36
با پشتوانه مردمی به لیگ برتر ووشو آمدیم لیگ با کیفیتی را شاهدیم
بام نیوز: مربی تیم ووشو زرین رود زنجان گفت: رقابت‌های لیگ برتر ووشو در سطح کمی و کیفی بسیار بالایی با حضور بهترین‌های ایران برگزار می‌شود.

میثم امانی مربی تیم ووشو زرین رود زنجان با بیان مطلب فوق به خبرنگاربام نیوز گفت: ووشو به همت تلاش اساتید این رشته چون استاد سیروس خدابنده توانست با حمایت‌های مردمی پیشرفت بسیار خوبی در این چندساله داشته باشد و همین موضوع این ذهنیت را در بین مسئولان شهرستان شکل داد که ووشو روستایی هم می‌تواند در سطح اول ایران مطرح باشد.

وی ادامه داد: همین دلایل باعث شد با حمایت ویژه فدراسیون و البته زحمات اساتید با تجربه و پیشکسوت جواز حضور در لیگ برتر را دریافت کنیم. اغلب نفرات تیم هم از جوانان زرین رود هستند و ووشوکارانی از زنجان، خدابنده، خرم دره و دیگر شهرهای استان هم در ترکیب داریم.

امانی در مورد بازی‌های این تیم در لیگ برتر هم گفت: در روز نخست دو بازی سخت را برابر پاس ناجا و مقاومت به عنوان قهرمان و تیم سوم دوره قبل انجام دادیم که با وجود آنکه نتیجه را واگذار کردیم ولی مبارزه نزدیکی بود و با این پتانسیل خود توانستیم مدعیان اصلی این رقابتها به چالش بکشیم.

مربی تیم زرین رود در تمام رده‌های سنی عضو تیم ملی بوده اظهار داشت: کیفیت برگزاری مسابقات و اسکان تیم‌ها چیزی فراتر از رقابتهای بین المللی بود. در جریان مسابقات هم به دلیل حضور بهترین‌های ووشو ایران شاهد سطح فنی بالایی بودیم که این نشان از پتانسیل بالای ووشو ایران دارد.

رقابتهای لیگ برتر ووشو با حضور ۱۰ تیم در آکادمی ملی ووشو جریان دارد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=21875

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.