• امروز : شنبه, ۱۲ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 2 March - 2024
کل اخبار 24585
0

بتن آماده لیان قهرمان لیگ آزاد والیبال استان بوشهر شد

  • کد خبر : 84721
  • 02 فروردین 1402 - 3:10
بتن آماده لیان قهرمان لیگ آزاد والیبال استان بوشهر شد
بام: تیم بتن آماده لیان در مسابقات لیگ آزاد والیبال استان بوشهر جام شهداء با شکست تیم هدف موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

رئیس هیات والیبال استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار بام اظهار کرد: رقابت‌های لیگ آزاد والیبال مردان استان بوشهر با حضور ۱۰ تیم و در قالب ۲ گروه پنج تیمی برگزار شد.

حسن بازدرهوا افزود: در این رقابت‌ها تیم‌های هر گروه به صورت دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت دو تیم برتر هر گروه موفق به حضور در مرحله نیمه نهایی شدند.

وی ادامه داد: در مرحله نیمه‌نهایی تیم‌های بتن آماده لیان و هدف با شکست حریفان خود راهی مرحله فینال شدند و تیم‌های پیکان ریز و نیکنامان ست بوشهر نیز به عنوان سوم مشترک دست یافتند.

بازدرهوا اظهار کرد: در رقابت فینال در دیداری سخت و نفس‌گیر تیم بتن آماده لیان با برتری ۳ بر ۱ برابر هدف بوشهر به عنوان قهرمان این دوره از مسابقات معرفی شد.

وی ادامه داد: امسال تیم‌ها در جذب بازیکنان آزاد بودند که با توجه به امکان حضور بازیکنانی باکیفیت از سایر استان‌ها سطح برگزاری مسابقات به میزان قابل توجهی افزایش یافته بود.

بازدرهوا افزود: حضور بازیکنان با کیفیت از سراسر کشور منجر به توسعه والیبال در بخش‌های آموزش، رشد بازیکنان، مربیان و داوران شد.

در پایان جام قهرمانی و نایب قهرمانی با حضور شماری از مسئولان از جمله مدیران کل ورزش و جوانان و تامین اجتماعی، رئیس هیات والیبال استان و همچنین شماری از پیشکسوتان والیبال استان بوشهر به تیم‌ها اهداء شد.

در این آیین همچنین از شهریار بهرام نژاد، علی انگالی، رضا انگالی، ناصر راستی، علی مرادی پور، غلامرضا بحریه و جمشید واحدیان عنوان پیشکسوتان والیبال استان بوشهر تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=84721

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.