• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
1

برترین‌های مسابقات تیراندازی قهرمانی دانشجویان کشور معرفی شدند

  • کد خبر : 64120
  • 11 آذر 1400 - 3:59
برترین‌های مسابقات تیراندازی قهرمانی دانشجویان کشور معرفی شدند
بام نیوز: رقابت‌های تیراندازی قهرمانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش بام نیوز: سازمان امور دانشجویان، دومین دوره مسابقات تیراندازی غیرمتمرکز قهرمانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور در دو اسلحه تفنگ و تپانچه بادی با حضور ۲۲۵ ورزشکار ( ۱۳۲ دختر و ۹۳ پسر) به میزبانی دانشگاه تهران برگزار شد.

با توجه به شرایط پاندومی کرونا این دوره از مسابقات به طور غیرمتمرکز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مناطق دهگانه ورزش دانشگاهی و ۲۸ شهر به مدت چهار روز برگزار شد و در پایان نفرات زیر عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته تپانچه دختران، هانیه رستمیان از دانشگاه الزهراء قهرمان شد؛ سیده زهرا حسینی از دانشگاه فنی حرفه‌ای دکتر شریعتی تهران دوم شد و مقام سوم به ضحی حداد از دانشگاه زنجان رسید.

در رشته تپانچه پسران، سجاد پورحسینی لقمه جانی از دانشگاه گیلان اول شد؛ علیرضا میرزایی از دانشگاه تهران به مقام دوم رسید و مهدی تندری از دانشگاه شهید رجایی به مقام سوم دست یافت.

در رشته تفنگ دختران، فاطمه امینی از دانشگاه اصفهان، نگار علی یاری از دانشگاه شهید بهشتی و مرضیه بیمکی از دانشگاه خلیج فارس به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته تفنگ پسران، هادی غرباقی از دانشگاه شهید بهشتی به مقام نخست رسید، مهیار صداقت از دانشگاه شهید بهشتی و امیرحسین گلپسندحق از دانشگاه علامه طباطبایی به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند. همچنین به تفرات برتر حکم قهرمانی اهدا خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=64120

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.