• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
1

بررسی و پیش بینی بهمن

  • کد خبر : 69038
  • 02 بهمن 1400 - 22:02
بررسی و پیش بینی بهمن
بام نیوز: یکی از مهمترین کارهایی که می‌توانید پیش از اجرای برنامه انجام دهید این است که خود را با اطلاعاتی در مورد آب و هوا و شرایط بهمن در منطقه مسلح کنید.

یکی از مهمترین کارهایی که می‌توانید پیش از اجرای برنامه انجام دهید این است که خود را با اطلاعاتی در مورد آب و هوا و شرایط بهمن در منطقه مسلح کنید. اطلاعات و اخبار در این مورد را می‌توانید از طریق سایت‌ها، کانال‌ها و صفحات کارشناسان هواشناسی و نیز فدراسیون کوهنوردی که به صورت روزانه پیش‌بینی شده بخوانید و از شرایط موجود در روز برنامه مطلع گردید.

توجه داشته باشید، اگر فردی هستید که مدام در مناطق کوهستانی و برفی به اجرای برنامه می‌پردازید پس بررسی این اطلاعات را روزانه دنبال کنید زیرا شرایط دائماً تغییر می‌کند.

تجهیزات ایمنی بهمن و استفاده از آن

از آنجایی که بیشتر بهمن‌ها توسط فردی که در نهایت به دام می‌افتد یا فردی در گروه ایجاد می‌شود، بسیار مهم است که همه اعضای گروه شما حامل وسایل ضروری باشند. پس لازم است با تجهیزات نجات بهمن و نحوه استفاده از آن آشنا باشید.

اگر شما یا یکی از افراد گروهتان در بهمن گرفتار و به طور کامل مدفون شد، زمان محدودی برای حفاری و پیدا کردن آنها دارید. شما و سایر افراد گروه باید در مورد استفاده از این لوازم و تجهیزات نجات به خوبی تمرین کرده باشید. فرستنده، گیرنده، پویشگر و بیل را بشناسید و کار با آن را تمرین کنید.در ضمن بیاد داشته باشید داشتن تجهیزات نجات، مانع از گرفتار شدن شما در بهمن نمی‌شود و به این معنا نیست که لزوماً از بهمن جان سالم به در خواهید برد.

آموزش، اطلاعات و تجربه به شما کمک می‌کند تا تصمیمات خوبی بگیرید تا در بهمن گرفتار نشوید. اگر بهمن اتفاق افتاد، باید تجهیزات نجات ضروری را به همراه داشته باشید و بدانید که چگونه از آن استفاده کنید. اما نجات را باید آخرین تلاش در نظر گرفت و باید بدانیم همواره پیشگیری در اولویت است.

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=69038

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.