• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24585
1

برنامه‌های هدف‌دار و مشخص طرح‌ریزی شده موجب نشاط اجتماعی جامعه روستایی می‌شود

  • کد خبر : 80071
  • 25 آبان 1401 - 20:03
برنامه‌های هدف‌دار و مشخص طرح‌ریزی شده موجب نشاط اجتماعی جامعه روستایی می‌شود
بام: معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بوشهرگفت برنامه‌های هدف‌دار و مشخص طرح‌ریزی شده مانند جام پرچم در روستاها زمینه‌ساز رشد، شکوفایی ، شادابی و نشاط اجتماعی جامعه روستایی است .

به گزارش پایگاه خبری بام، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بوشهرگفت برنامه‌های هدف‌دار و مشخص طرح‌ریزی شده مانند جام پرچم در روستاها زمینه‌ساز رشد، شکوفایی ، شادابی و نشاط اجتماعی جامعه روستایی است .

مهدی عابدی در آیین اهدای لباس تیم های ورزشی جام پرچم در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر در جمع مسئولان شهرستان ، دهیاران ، اعضای شورای اسلامی روستاها و سرپرستان تیم های ورزشی جام پرچم اظهار کرد : ورزش و تربیت بدنی مبتنی بر باورهای دینی از عوامل کلیدی و مهم هستند که نقش تعیین کننده و موثر در تقویت شخصیت و منش افراد جامعه ایفا می کند .

عابدی گفت : بنابراین برنامه های هدف دار و مشخص طرح ریزی شده مانند جام پرچم در روستاها زمینه ساز رشد ، شکوفایی ، شادابی و نشاط اجتماعی جامعه روستایی است که هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان بوشهر و استان در این خصوص اهتمام ورزیده اند .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بوشهر افزود : یکی از مسئولیت های اساسی اداره ورزش و جوانان و دهیاری ها در سطح روستاها با همکاری اعضای شورای اسلامی روستاها تقویت ایمان، اعتقاد های دینی ، هویت اسلامی و پایبندی قشر های مختلف جامعه بویژه نسل جوان به آموزه ها و ارزش ها ی دینی و هنجار های اجتماعی است تا از طریق بسط و گسترش آنها ، میزان عزت نفس و کفایت افراد جامعه ارتقاء یابد.

عابدی تصریح کرد: در این برهه زمانی دشمن با روش ها ، شیوه ها و توطئه های گوناگون در صدد این است که در جامعه ایران اسلامی برخی از قواعد ، مقررات و هنجار های اجتماعی رعایت نشود تا با افزایش بی هویتی و بی هدفی برخی از افراد به انقلاب اسلامی آسیب زده شود در حالی که شهدا برای تعالی و حفظ تعالیم اسلامی و آرمانهای انقلاب از جان و مال خود گذشتند ما باید همواره از حریم اسلامی دفاع و محافظت کنیم .

مهدی فرامرزی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوشهر گفت : ورزش موجب کیفیت بخشی نشاط فردی و اجتماعی می شود . طرح جام پرچم با فراهم کردن فضای مناسب ورزشی برای گروه های سنی مختلف جامعه روستایی موجب فعالیت گروهی می شود که اینگونه فعالیت های جمعی مثبت بر همبستگی گروهی و نشاط اجتماعی می افزاید .

فرامرزی افزود: در بخش های مرکزی و چغادک شهرستان با تکریم و حفظ ثبات مسابقه های ورزشی جام پرچم با بهره گیری از امکانات و فضاهای ورزشی هماهنگی لازم برای ارائه خدمات مطلوب و نظارت بیشتر صورت گیرد.

فرامرزی بر تصریح برپایی مسابقه های جام پرچم و معرفی تیم های منتخب شهرستان تاکید کرد .

عبدالحسین صادقی مسئول ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان بوشهر ضمن تشریح مسابقه‌های جام پرچم، نحوه ثبت نام و تشکیل تیم ها در روستاهای بخش های مرکزی و چغادک گفت: اسلام، آگاهی و تفکر و علم و عمل را مایه پیشرفت و سعادت جامعه می داند که تعلیم و تربیت بر اساس مبانی اعتقادی موجب غنا بخشیدن به جامعه و احساس امنیت و پیشرفت و سعادت است.

صادقی افزود: با اتکال به خداوند متعال با یک هم افزایی بین بخشی در برپایی هرچه بهتر مسابقه های جام پرچم شاهد ارتقاء ورزش روستایی و بازی های بومی محلی در سطح شهرستان خواهیم بود .

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=80071
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.