• امروز : سه شنبه, ۸ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 27 February - 2024
کل اخبار 24581
2

برگزاری دوره بازآموزی منطقه‌ای مربیان درجه ۳ کوه‌پیمایی؛ هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی خراسان رضوی/گرامیداشت پیش‌کسوت و مربی گرامی سرکار خانم سعیده وفائیان

  • کد خبر : 72398
  • 28 اسفند 1400 - 21:56
برگزاری دوره بازآموزی منطقه‌ای مربیان درجه ۳ کوه‌پیمایی؛ هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی خراسان رضوی/گرامیداشت پیش‌کسوت و مربی گرامی سرکار خانم سعیده وفائیان
بام نیوز: دوره بازآموزی منطقه‌ای مربیان درجه ۳ کوه‌پیمایی؛ هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش بام نیوز، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده دوره بازآموزی مربیان درجه ۳ کوه‌پیمایی با حضور شرکت‌کنندگان از استان‌های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، کرمان، مرکزی، گلستان و آذربایجان شرقی به استعداد ۵۰ نفر روزهای ۲۱ و ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در منطقه اخلمد برگزار گردید.

افتتاحیه این دوره ساعت ۹ صبح شنبه ۲۱ اسفندماه در محل قرارگاه کوه‌نوردی شهید حسین احمدی اخلمد، با حضور آقایان و خانم‌ها احمد زحمتکش، سعیده وفائیان، رئیس و نایب‌رئیس هیئت استان، رضا نقیب‌زاده، پروین رضایی و حسین امانی رئیس کمیته آموزش فدراسیون، مسئول بخش کوه‌پیمایی و ناظر دوره و همچنین رضا کفاش، محمود مبارکی، رضا خوشدل، مهدی مودتی و نیما یساری دیگر مدرسین برگزار گردید و در این مراسم از زحمات و تلاش‌های ۳ دهه مربیگری و ۳ دوره نایب‌رئیسی سرکار خانم سعیده وفائیان تجلیل به عمل آمد.

کادر اجرایی دوره شامل: مدرسین یادشده، حسام عباسی به عنوان سرپرست، عفت کریمی، امور بانوان، محمد پیله‌چیان و عصمت خادمی به عنوان امدادگر، دوره را مدیریت نمودند.

هیئت استان ضمن قدردانی از همه شرکت‌کنندگان و کادر‌اجرایی و آموزشی و تشکر از مسئولین محترم فدراسیون کوه‌نوردی و کمیته آموزش به خاطر صدور مجوز و هماهنگی‌های برگزاری دوره و جمعیت هلال احمر شهرستان چناران، از عوامل محترم و دست‌اندرکاران برگزاری به شرح زیر نیز سپاس‌گزاری می‌نماید.

آقایان و بانوان:
رضا زارعی و حسین مقدم، رئیس و دبیر فدراسیون؛ رضا نقیب‌زاده و پروین رضایی رئیس کارگروه آموزش فدراسیون و مسئول بخش کوه‌پیمایی؛ خویی دبیر و مسئول آموزش هیئت استان؛ وفائیان نایب‌رئیس هیئت استان و دیگر بزرگوارانی که با همکاری و مساعدت آنان دوره برگزار گردید.

همچنین از آقایان خسروی رئیس هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی استان خراسان جنوبی، جامی و زحمتی رؤسای هیئت‌های شهرستان‌های تربت‌جام و فریمان که در دوره حضور داشتند و از آقای حمیدرضا جلایر مدیر محترم باشگاه احد خراسان، میهمان افتتاحیه نیز تشکر و قدردانی می‌نماید.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=72398

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.