• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
2

برگزاری دوره تخصصی پایه جستجو و نجات در کوهستان ویژه اعضا تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان قزوین

  • کد خبر : 45112
  • 25 خرداد 1400 - 21:59
برگزاری دوره تخصصی پایه جستجو و نجات در کوهستان ویژه اعضا تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان قزوین
انجمن پزشکی کوهستان ایران: دوره تخصصی پایه جستجو و نجات در کوهستان ویژه اعضای جدید تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان قزوین طی ۸ روز و با حضور ۲۰ تن از نجاتگران و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان‌ قزوین دوره تخصصی پایه جستجو و نجات در کوهستان ویژه اعضای جدید تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان قزوین طی ۸ روز و با حضور ۲۰ تن از نجاتگران و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

حکمت اله هاشمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین با اعلام این خبر گفت: با توجه به حوادث و سوانح کوهستان و سقوط به دره بخصوص در ارتفاعات الموت و با توجه به اینکه تیم واکنش سریع تیم تخصصی و پیشرو در حوادث است، این دوره به منظور ارتقا سطح فنی و مهارت های جستجو و نجات در کوهستان برگزار شد.

وی در ادامه گفت: جمعیت هلال احمر با برگزاری این دوره ها تلاش می کند با تربیت نجاتگران متخصص و کارآمد به افراد گرفتار در کوهستان در کمترین زمان و کمترین ریسک کمک کند و آنها را نجات دهد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: در این دوره مربیان برتر جمعیت هلال احمر استان قزوین در رشته جستجو و نجات کوهستان آموزش های لازم را در مباحث: پیمایش در کوهستان، هواشناسی، ابزار شناسی، آشنایی با تجهیزات، بقا در کوهستان، تغذیه در کوهستان، کمک های اولیه در کوهستان و بیماری های ارتفاع، خطرات کوهستان، بسکت کردن و حمل مصدوم، جهت یابی، انواع کارگاه و آموزش صعود و فرود را به نجاتگران ارائه کردند.
تاریخ: خرداد ۱۴۰۰

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=45112

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.