• امروز : شنبه, ۱۲ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 2 March - 2024
کل اخبار 24585
3
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در راستای اجرای ضوابط ستادملی کرونا خبر داد؛

برگزاری دوره نهایی ۱۲ ساعته دانش افزایی کوهپیمایی (نیچرفرند) به تعویق افتاد

  • کد خبر : 4254
  • 12 آبان 1399 - 8:31
برگزاری دوره نهایی ۱۲ ساعته دانش افزایی کوهپیمایی (نیچرفرند) به تعویق افتاد
بام نیوز: معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: برگزاری نخستین دوره نهایی ۱۲ ساعته دانش افزایی کوهپیمایی (نیچرفرندز) در کشور به میزبانی این منطقه آزاد به منظور تاسی از اعمال محدودیت های ستاد ملی کرونا، به زمان دیگری موکول می شود.

درگفتگو با پایگاه خبری بام ، مرتضی شیخ زاده روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم عنوان داشت:با اشاره به اطلاعیه ستاد ملی کرونا در مورد محدودیت‌های ترددی و تعطیلی پایانه‌های ورودی در جزیره ، اولویت ما حفظ سلامت مردم و  شرکت کنندگان و عوامل اجرایی این دوره است که  برنامه ریزی شده بود تا از اقصی نقاط کشور مهمان ما باشند.
وی افزود: با وجود آمادگی کامل این منطقه برای میزبانی دوره مذکور، با هماهنگی های صورت گرفته از سوی هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم با فدراسیون و مسوولان مجموعه نیچرفرندز در ایران، برگزاری این دوره در شرایط کنونی لغو و به زمان دیگری موکول می شود.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر اهداف مجموعه نیچرفرندز اضافه کرد: طبیعت دوستی، ارتقا دانش گردشگری در محیط کوهستان و درنهایت افزایش سلامت و نشاط بدنی افراد، هدف نهایی نیچرفرندز است که لغو این برنامه در تایید رسیدن به هدف مذکور نیز خواهد بود.
گفتنی است، دوره نهایی ۱۲ ساعته دانش افزایی کوهپیمایی (نیچرفرندز) برای نخستین بار در کشور قرار بود به میزبانی منطقه آزاد قشم در تاریخ های ۱۳، ۱۴ و ۱۵ آبان ماه برگزار شود که در پی مصوبات ستادملی کرونا و به دلیل اعمال محدودیت ها و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی لغو شده و تاریخ برگزاری آن مجددا از همین طریق به اطلاع علاقه مندان خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=4254

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.