• امروز : یکشنبه, ۶ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 25 February - 2024
کل اخبار 24573
2
معاون توسعه ورزش بانوان استان زنجان خبرداد:

برگزاری طرح طبیعت‌گردی با محوریت مادران و دختران زنجانی

  • کد خبر : 2342
  • 26 مهر 1399 - 7:45
برگزاری طرح طبیعت‌گردی با محوریت مادران و دختران زنجانی
بام نیوز:معاون توسعه ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ارتقای سطح سلامت جسمی و روانی بانوان یکی از اهداف طبیعت‌گردی ورزشی است.

شهلا کاظمی در گفت‌وگو با بام ، در رابطه با طبیعت‌گردی ورزشی خانواده، اظهار کرد: طرح طبیعت‌گردی ورزشی بانوان با عنوان «سلامت پایدار، طبیعت ماندگار» در استان زنجان و در راستای افزایش سهم ورزش در اوقات فراغت بانوان اجرا می‌شود.

وی افزود: طرح طبیعت‌گردی با استفاده از شرایط اقلیمی، جغرافیایی و جاذبه‌های طبیعی جهت جذب خانواده‌ها با محوریت مادران و دختران برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: طبیعت‌گردی ورزشی با توجه به انواع طبیعت‌گردی ساحلی، جنگلی، کویری، کوهستانی وغیره برگزار می‌شود که با توجه به شرایط کوهستانی و برفی استان زنجان، در مناطق کوهستانی و پای‌کوهی با ورزش‌هایی مانند صعودهای برفی، برف‌نوردی، دامنه‌نوردی، تله‌اسکی و غیره اجرا می‌شود.

کاظمی با بیان اینکه در اجرای این طرح هیئت ورزش‌های همگانی، هیئت کوه‌نوردی، هیئت پزشکی ورزشی استان و سمن‌ها و گروه‌های مردم‌نهاد همکاری دارند، ادامه داد: ایجاد نشاط و شادابی، ارتقای سطح سلامت جسمی و روانی بانوان، افزایش سهم ورزش در اوقات فراغت بانوان، ارتقای ظرفیت حضور سالم خانواده‌ها در طبیعت و احترام و ارزش‌گذاری و آموزش عمومی در رابطه با اهمیت محیط‌زیست پاک و سالم از اهداف طبیعت‌گردی ورزشی است.

معاون توسعه ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به رایگان بودن حضور در این‌ طرح، بیان کرد: این طرح به صورت یک روزه در روزهای پنج‌شنبه هر هفته با حضور خانواده‌ها و محوریت دختران و مادران و ثبت‌نام از طریق فراخوان و تشکیل گروه‌های ۴۰ نفره برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: این برنامه با اجرای پروتکل‌های بهداشتی و با توجه به برگزاری در فضای باز که امکان اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی وجود دارد، برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=2342

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.