• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 24664
1

برگزاری مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور در سال جاری

  • کد خبر : 58154
  • 22 مهر 1400 - 4:36
برگزاری مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور در سال جاری
بام نیوز: فدراسیون نجات غریق و غواصی برگزاری رقابت های نجات غریق قهرمانی کشور در هر دو بخش مردان و بانوان در سال جاری را در برنامه دارد.

به گزارش بام نیو و به نقل از روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، به دنبال کاهش پاندمی کرونا، مساعد شدن شرایط کلی کشور از این حیث و صدور مجوز برای برگزاری رویدادهای داخلی (به شرط رعایت پروتکل های بهداشتی)، برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در دستور کار فدراسیون قرار گرفته است.

این رقابت‌ها طی دو سال سال گذشته به دلیل شیوع و گستردگی کرونا برگزار نشد اما قرار است برگزاری آن همزمان در دو بخش مردان و بانوان از سر گرفته شود.

به همین منظور نشست هماهنگی مسابقات به ریاست مهدی حیدری، رییس فدراسیون و با حضور حبیب خمجانی، مشاور عالی فدراسیون، هاشم محتشمی دبیر کل و شادی قیاسی، نایب رییس بانوان فدراسیون همراه با محمد جواد پذیرفته رییس کمیته مسابقات، مهدی ایران نژاد و سهیلا بصروی، دبیر و نایب رییس این کمیته و سلیم کشاورزی، سرپرست کمیته داوران و هم‌چنین محمد ناظری، سرمربی تیم ملی نجات غریق کشور برگزار شد.

در این نشست مصوب شد که بیست و نهمین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور در بخش مردان و شانزدهمین دوره این مسابقات در بخش بانوان در آبان ماه سال جاری برگزار شود.

مسابقات در هر بخش مردان و زنان به مدت دو روز پیگیری می‌شود.

هم‌چنین با توجه به اعلام میزبانی استان مازندران، مقرر شد پس از بازدید دبیرکل و نایب رییس فدراسیون تاریخ دقیق این رقابت‌ها اعلام شود.

در نشست هماهنگی مسابقات قهرمانی کشور هم‌چنین مقرر شد که تیم‌های شرکت کننده با ترکیبی متشکل از ٤ ورزشکار همراه با یک مربی و سرپرست در این مسابقات شرکت کنند.

همراه داشتن کارت واکسیناسیون و نتیجه تست PCR از سوی هر یک از شرکت کنندگان الزامی است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=58154

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.