• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 24664
0

برگزاری همایش ورزش‌های خیابانی در بوشهر

  • کد خبر : 78616
  • 10 شهریور 1401 - 18:08
برگزاری همایش ورزش‌های خیابانی در بوشهر
بام: همایش ورزش‌های خیابانی به مناسبت هفته دولت با حضور تکواندوکاران بوشهری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بام و به نقل از روابط عمومی هیات تکواندو استان بوشهر ؛ سید جلال سید مردانی رئیس هیات تکواندو استان گفت: همایش ورزش‌های خیابانی به مناسبت هفته دولت با حضور فرماندار شهرستان بوشهر ، سرپرست اداره ورزش و جوانان استان و خانواده بزرگ تکواندو استان در خیابان ساحلی، میدان تشریفات شهر بوشهر برگزار شد.

سیدمردانی گفت: طرح ورزش‌های خیابانی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت خانواده‌ها ، ارتقاء سلامتی ، امید و همچنین تبلیغ رشته‌های ورزشی در بوشهر اجرا شد و تکواندوکاران بوشهری در این مراسم با حرکات نمایشی ، شکستن اجسام ، اجرای فرم و مبارزه باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی میان شهروندان شدند.

صالح رحیمی فرماندار شهرستان بوشهر در دیدار با رییس هیات تکواندو استان گفت: دولت در کنار مأموریت بسط ورزش‌های همگانی، توسعه و توجه به ورزش قهرمانی و حرفه‌ای را با قوت در دستور کار دارد.

فرماندار شهرستان بوشهر با اشاره به بیان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امر به ورزش ، امربه‌ معروف و تهذیب نفس می‌باشد، افزود : گذشته از آن که امر ورزش باید در رأس امور باشد، نباید با پرداختن به آن مغرور شد بلکه باید با آن به سمت عقلانیت، معنویت و تصفیه نفس خود برویم.

صالح احمدی سرپرست اداره ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در این همایش، افزود: استان بوشهر استعدادهای درخشانی در حوزه تکواندو دارد و می‌طلبد که با حمایت اصولی این ظرفیت‌ها بیشتر در سطح ملی و بین‌المللی بدرخشند و توسعه ورزش استان بیش از پیش مدنظر است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: در راستای میزبانی شایسته مسابقات تکواندو خردسالان منطقه ای کشور و حضور موفق علیرضا بخت جهت افزایش رنگینگ برای کسب سهیمه پاراالمپیک در مسابقات جهانی منچسر حمایت‌های مالی و معنوی را خواهیم داشت تا نام این استان با افتخارآفرینی ورزشکارانش در کشور طنین انداز شود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=78616

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.