• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24575
1

برگزاری کارگاه آموزشی کمک های اولیه در برازجان

  • کد خبر : 63911
  • 09 آذر 1400 - 4:05
برگزاری کارگاه آموزشی کمک های اولیه در برازجان
بام نیوز: برگزاری دوره کمک های اولیه توسط باشگاه ویرا برازجان

بهار ثنایی برازجانی در گفتگو با بام نیوز اظهار داشت، کمیته پزشکی باشگاه ویرا در تاریخ ۲۹ آبان لغایت ۱ آذر ۱۴۰۰ اقدام به برگزاری دوره کمک های اولیه به مدرسی فرهاد شبانکاره جمعیت هلال احمر نمود. این دوره در سالن کنفرانس اداره ورزش و سالن جمعیت هلال احمر شهر برازجان برگزار گردید.
وی افزود: فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با همکاری جمعیت هلال احمر، دوره های آموزشی را برای آشنایی بیشتر با اصول امداد رسانی و افزایش مهارت ورزشکاران برنامه ریزی کرده است.
فراگیری درست تکنیک‌ها و روش های مناسب در شرایط مختلف کوهنوردی و امداد رسانی درست و به موقع موجب کاهش حوادث گردیده و شرکت کنندگان در این دوره ها با فراگیری فنون، اطلاعات و بهره‌گیری از توان مربیان خود میتوانند تجارب ارزشمندی در جهت بالا بردن دانش و مهارت خود کسب نمایند.
روابط عمومی باشگاه ویرا برازجان تصریح کرد: کلاس کمک های اولیه از الزاماتی می باشد که هر کوهنورد باید در جهت فراگیری آن مشتاق باشد. با بهره گیری مناسب از فنونی که در این کلاس آموزش داده می‌شود میتوان پای به دنیای کوهنوردی با حداقل تلفات و حوادث ناگوار گذاشت.
آشنایی با فنون امداد، کوهنوردان را قادر میسازد در مواجه با حوادث در حفظ جان همنوردان خود کوشیده و از آسیب های بیشتر و جبران ناپذیر جلوگیری کنند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=63911

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.