• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
0

برگزاری ۲۰۰ برنامه فرهنگی همزمان با هفته جوان در کردستان

  • کد خبر : 84463
  • 15 اسفند 1401 - 22:28

به گزارش خبرگزاری بام به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان کردستان، حامد جولایی اظهار کرد: در طول هفته جوان با کمک رؤسای شهرستان‌ها و سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان، برنامه‌های متنوعی برگزار خواهد شد. وی افزود: برگزاری برنامه پاکسازی طبیعت، برگزاری جلسات مشاوره رایگان برای جوانان، برگزاری غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری برنامه کوهنوردی […]

به گزارش خبرگزاری بام به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان کردستان، حامد جولایی اظهار کرد: در طول هفته جوان با کمک رؤسای شهرستان‌ها و سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان، برنامه‌های متنوعی برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری برنامه پاکسازی طبیعت، برگزاری جلسات مشاوره رایگان برای جوانان، برگزاری غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری برنامه کوهنوردی با حضور جوانان و مسئولین و برگزاری کلاس آموزشی مهارت‌های زندگی برای جوانان از جمله این برنامه‌ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اظهار داشت: کارگاه آموزشی مهدویت و نماز، نمایشگاه صنایع دستی، مسابقه نقاشی، برگزاری نشست هم اندیشی جوانان با مسئولین شهرستان، برگزاری مسابقات شعر و دل نوشته با موضوع جوان و خودباوری از دیگر برنامه‌هایی است که همزمان با هفته جوان در استان برگزار می‌شود.

جولایی افزود: برگزاری مسابقات ورزشی در سطح شهرها و مناطق روستایی و با عنوان جام جوان، کارگاه آموزشی ازدواج و مشاوره قبل از ازدواج، برگزاری کارگاه اشتغال و کارآفرینی در خانه جوان و برگزاری برنامه گلریزان آزادی زندانیان جوان بخش دیگری از برنامه‌هایی است که برای هفته جوان پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری دستگاه‌های مختلف دولتی در استان و همچنین معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان قرار است جشنواره «جوانان برتر ایران زمین» با هدف انتخاب جوان برتر استان برگزار شود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=84463

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.