• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24575
3

برگزاری ۲ اردوی انتخابی کامباین و سرعتی ساحلی در زنجان

  • کد خبر : 2814
  • 29 مهر 1399 - 15:54
برگزاری ۲ اردوی انتخابی کامباین و سرعتی ساحلی در زنجان
بام نیوز: رئیس هیأت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان زنجان از برگزاری دو اردوی انتخابی در زنجان خبر داد و گفت: دو اردوی انتخابی کامباین و سرعتی ساحلی همزمان در زنجان برگزار خواهد شد.

حمید رکابی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری بام، در رابطه با اردو‌های  انتخابی اظهار کرد: اردوی انتخابی مسابقات کامباین المپیک در بخش زنان و مردان و سرعتی ساحلی است که فقط در بخش مردان به میزبانی هیأت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان زنجان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه میزبان این مسابقات شهر زنجان خواهد بود، افزود: این اردو‌ها از روز چهارشنبه ۳۰ مهرماه تا یک آبان ماه در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می‌شود.

رکابی با اشاره به اینکه ۲۱ نفر در اردوی انتخابی کامباین شرکت دارند، تصریح کرد: در اردوی انتخابی المپیک، مسابقات کامباین بخش مردان با حضور ۲۱ نفر برگزار می‌شود که در بین شرکت کنندگان چهار نفر از زنجان حضور خواهند داشت.

رئیس هیأت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان زنجان افزود: بخش بانوان کامباین این رشته با حضور هشت نفر برگزار خواهد شد که در این بین دو ورزشکار زنجانی حضور خواهند داشت که یکی از این بانوان زنجانی خانم الناز رکابی است.

وی در رابطه با مسابقات ساحلی که فقط در بخش مردان برگزار خواهد شد، گفت: در بخش سرعت ساحلی مردان که با حضور ۲۴ ورزشکار برگزار می‌شود، هشت زنجانی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

رکابی با اشاره به موضوع شیوع کرونا افزود: برپایی این مسابقات با رعایت سختگیرانه و شدید پروتکل‌های بهداشتی و از لحظه ورود ورزشکاران به زنجان و در همه زمان‌های حضور در مسابقات، محل استراحت و محل غذاخوری برگزار می‌شود.

رئیس هیأت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان زنجان با بیان اینکه استعداد‌های زیادی در استان زنجان در بخش کوهنوردی وجود دارد، گفت: هیأت کوهنوردی استان امکانات خوبی دارد، ولی با وجود ظرفیت‌ها و استعداد‌های بسیار در زنجان این امکانات کافی نیست که حمایت بیشتر مسؤولان را می‌طلبد.

وی با اشاره به افزایش شیوع کرونا گفت: این مسابقات بدون حضور تماشاچیان برگزار خواهد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=2814

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.