• امروز : یکشنبه, ۶ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 25 February - 2024
کل اخبار 24573
0

بلاتکلیفی فدراسیون شطرنج ۱۰ماهه شد

  • کد خبر : 18468
  • 24 دی 1399 - 17:59
بلاتکلیفی فدراسیون شطرنج ۱۰ماهه شد
بام نیوز: در حالی که ۱۰ ماه از اداره فدراسیون شطرنج به صورت سرپرستی می‌گذرد هنوز تاریخی برای برگزاری انتخابات این فدراسیون اعلام نشده است.

به گزارش بام نیوز: در حالی که ۱۰ ماه از اداره فدراسیون شطرنج به صورت سرپرستی می‌گذرد هنوز تاریخی برای برگزاری انتخابات این فدراسیون اعلام نشده است.

اواخر اسفند سال گذشته بود که دوره ریاست ۴ ساله مهرداد پهلوان‌زاده در فدراسیون شطرنج به پایان رسید و فرهاد نیکوخصال به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب شد. ثبت‌نام از کاندیدا‌های ریاست فدراسیون هم از هفتم خرداد امسال آغاز و وزارت ورزش ششم آبان را تاریخ برگزاری مجمع اعلام کرد؛ اما در نهایت مجمع انتخاباتی این فدراسیون، تنها چند روز پیش از برگزاری آن لغو شد.

با توجه به این که برخی فدراسیون‌ها با سرپرست اداره می‌شدند وزارت ورزش تصمیم گرفت مجامع آنها را تحت هر شرایطی برگزار کند و بر همین اساس انتخابات فدراسیون‌های پزشکی ورزشی، پرورش اندام و روستایی و عشایری برگزار و در ادامه تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون نجات غریق هم مشخص و اعلام شد؛ اما در حالی که پیش‌بینی می‌شد برگزاری انتخابات فدراسیون شطرنج جزو اولویت‌ها باشد وزارت ورزش هیچ تاریخ را برای برگزاری انتخابات این فدراسیون اعلام نکرد.

در همین خصوص شنیده می‌شود که به خاطر برخی حواشی قرار است ثبت‌نام از کاندیدا‌های ریاست فدراسیون شطرنج بار دیگر انجام شود و در چنین شرایطی احتمال رد صلاحیت یکی از کاندیدا‌ها که بار اول تایید صلاحیت شده بود بسیار زیاد است. هر چند تاکنون وزارت ورزش واکنشی نسبت به این موضوع نداشته است؛ اما انتظار‌ می‌رود هر چه زودتر انتخابات این فدراسیون مشخص شود؛ چرا که حدود ۱۰ ماه از سرپرستی نیکوخصال در فدراسیون شطرنج می‌گذرد و اداره فدراسیون به این شکل به صلاح شطرنج ایران نیست.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=18468

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.