• امروز : چهارشنبه, ۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Wednesday - 28 February - 2024
کل اخبار 24585
2

بهترین نرم افزار کوهنوردی چیست؟

  • کد خبر : 85141
  • 21 فروردین 1402 - 3:54
بهترین نرم افزار کوهنوردی چیست؟
بام: با وجود تلفن همراه و تکنولوژی بهترین راه برای مسیریابی یافتن برنامه مسیریاب و نصب آن روی تلفن همراه است.

کدام برنامه بهترین جی پی اس کوهنوردی است؟شاید برای برخی افراد هیچ چیزی به اندازه گشت و گذار در طبیعت آرامش بخش نباشد.اما برای کشف و رفتن به مناطق بکر و کم نظیر، نیازمند به یک مسیر یاب مناسب هستیم.اگر شما هم جزو افرادی باشید که علاقمند به کوهنوردی هستند؛مطمئناً این سوال را از خودتان پرسیده اید.چرا که با وجود تلفن همراه و تکنولوژی بهترین راه برای مسیریابی یافتن برنامه مسیریاب و نصب آن روی تلفن همراه است.

۱٫ برنامه My Tracks
برنامه ای که بیش از یک میلیون بار نصب شده است.این خود گواه بر محبوبیت و کاربردی بودن این برنامه است.که سبب شده این برنامه،در لیست بهترین برنامه کوهنوردی قرار گیرد.از جمله دیگر نکات این برنامه این است که مناسب برای سیستم عامل اندروید و آی او اس است.
این برنامه مسیریاب کوهنوردی،دارای نمودار پویا برای نشان دادن سرعت و ارتفاع است.پس میتوان گفت یک برنامه ارتفاع سنج کوهنوردی نیز هست.از جمله دیگر خصوصیات این برنامه که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته این است،که قابلیت تشکیل گروه دارد.میتوانید از دوستانتان بخواهید تا به گروه شما بپیوندند،تا مسیر حرکتتان را با آنها به اشتراک بگذارید.
علاوه بر همه اینها در این برنامه شما میتوانید برای مسیر حرکت خود برنامه ریزی کنید؛برنامه با نشان دادن نشانگرهایی در نقشه این مسیر را به شما نشان میدهد.ناگفته نماند که این برنامه حالت آفلاین نیز دارد.

۲٫ برنامه Peak Visor
دومین برنامه مسیریاب کوهنوردی،که میتوان لقب بهترین برنامه کوهنوردی را به آن داد؛این برنامه است.نرم افزار کوهنوردی peakvisor با استفاده از فناوری میتواند در مسیر کوهنوردی اطلاعات کاملی را در مورد کوه های پیش رو در اختیارتان بگذارد.نکته قابل توجه این برنامه مسیریاب کوهنوردی این است،که در سراسر دنیا قابل دسترسی و قابل اجرا است.از جمله مسیرهای کوهنوردی همدان و یا حتی آلپ،علاوه بر اینها در این برنامه میتوانید نقشه سایر مناطق جهان را دانلود کنید؛و در حالت آفلاین به آنها دسترسی داشته باشید.نرم افزار طبیعت گردی در واقع اپلیکیشنی است،که براساس محتوای درونی و قابلیتی که دارد،می‌تواند در طول سفر یا طبیعت گردی به شما کمک کند

۳٫ برنامه Gpxviewr
از این برنامه نیز میتوان بعنوان بهترین برنامه کوهنوردی یاد کرد،چرا که تمام ویژگی های یک مسیریاب خوب را دارا است (قابلیت استفاده در حالت آفلاین، رابطه کاربری عالی و رایگان).
در این برنامه میتوانید آدرس مکانی که قصد رفتن به آنجا را دارید،به برنامه دهید،تا برنامه مسیر حرکت شما را نشان دهد.علاوه بر این،برنامه قابلیت دسترسی به عکس های هوایی و نقشه های مکان مورد نظر را نیز دارد. پس از دانلود این فایلها در حالت آفلاین نیز میتوانید،به آنها دسترسی داشته باشید.
لازم بذکر است که نرم افزار فقط مسیرهایی که در حالت آنلاین مشخص کرده اید را ذخیره میکند. پس بهتر است قبل از حرکت همه مسیرهای خود را مشخص کنید،و زمان شروع حرکت فقط GPS گوشی همراهتان را روشن کنید.

۴٫ برنامه Wikiloc
بیش از یک میلیون کاربر این برنامه را نصب کرده اند.نخستین قابلیت جالب توجه این برنامه مسیریاب، این است که میتوانید گوشی همراهتان را به یک ناوبری جی پی اس تبدیل کنید.اگر از مسیر حرکت تعیین شده خود خارج شوید،برنامه به شما هشدار میدهد.علاوه بر این میتوانید موقعیت واقعی خود را بطور آنلاین با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید.
از دیگر قابلیت هایی که با دانلود نرم افزار Wikiloc میتوان از آن بهره مند شد،دسترسی به نقشه های توپوگرافی سراسر جهان؛در حالت آفلاین است.که این قابلیت در هنگام کوهنوردی بسیار کاربردی میشود.این برنامه قابلیت پیش بینی هوا و گرفتن عکس از مناطق و اشتراک گذاری آن را نیز دارا است. بنابراین دانلود نرم افزار Wikiloc یک پیشنهاد خوب،برای شما است.

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=85141

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.