• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24585
1

بهروز عطایی: نیازی به تغییر در کادر فنی تیم قهرمان جهان نداریم

  • کد خبر : 28852
  • 07 اسفند 1399 - 18:44
بهروز عطایی: نیازی به تغییر در کادر فنی تیم قهرمان جهان نداریم
بام نیوز:سرمربی تیم والیبال جوانان ایران می گوید که تیم ملی جوانان والیبال ایران قهرمان جهان است و نیازی به حضور فرد خارجی بر روی نیمکت نمی بیند.

بهروز عطایی در گفتگو با بام نیوز، در خصوص برنامه های تیم ملی جوانان گفت: قرار است رقابت های قهرمانی جهان اواسط شهریور ماه برگزار  شود که کادر فنی سعی کرده بعد از عید برنامه های مورد نیاز را ارائه دهد و بازیکنانی که تا امروز مورد رصد گروه فنی قرار گرفته و مشخص شده اند،  معرفی شوند. به امید خدا از  اواسط فروردین ماه اردو های تیم ملی نوجوانان را شروع می کنیم.

او در پاسخ به اینکه آیا نیازی به دستیار خارجی روی نیمکت تیم ملی می بینید یا خیر؟ گفت:  کادر ما تغییر نخواهد کرد و شاید یکی یا دو نفر به کادر فنی اضافه شوند و کادر فنی ما همان کادر گذشته بوده و با همان گروه کار را ادامه می دهیم. تیم ما قهرمان جهان است و نیازی به حضور فرد خارجی بر روی نیمکت نمی بینیم و معتقدم که کادر فنی ایرانی از عهده کار های مربوطه بر می آیند و نیاز می دانم که امروز بیش از گذشته  به کادر ایرانی توجه کنیم تا به امید خدا مسیری که مربیان ایرانی می روند به نتایج خوبی برسد.

عطایی در باره اینکه آیا علیرضا  طلوع کیان مربی تیم ملی جوانان هست یا خیر؟ پاسخ داد: همانطور که گفتم کادر فنی گذشته همچنان سرجای خود هستند.  تنها آقای آرمات به دلیل هدایت تیم ملی نوجوانان  از ما جدا شد که قرار است برای جایگزینی او اشخاصی را دعوت کنیم.

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران در پایان گفت: سعی می کنیم تمام تلاش خود را انجام دهیم تا به نتایج خوبی برسیم. کار بسیار سختی داریم چرا که مسابقات آسیایی را پیش رو نداریم و مستقیم به مسابقات جهانی میرویم. طبیعی خواهد بود که کار هماهنگی زمانبر است و نیاز به اردوی تدارکاتی خوبی داریم که قرار است این موضوعات با فدراسیون والیبال هماهنگ شود و با دیدار های تدارکاتی قابل قبول برای مسابقات قهرمانی جوان آماده شویم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=28852

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.