• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24585
1

بوسه اینسینیه بر پیراهن مارادونا

  • کد خبر : 10046
  • 10 آذر 1399 - 3:51
بوسه اینسینیه بر پیراهن مارادونا
به گزارش پایگاه خبری بام نیوز: لورنتزو اینسینیه کاپیتان ناپولی پس از اینکه موفق شد دروازه رم را باز کند، بر پیراهن مارادونا بوسه زد.

به گزارش پایگاه خبری بام نیوز:  لورنتزو اینسینیه کاپیتان ناپولی پس از اینکه موفق شد دروازه رم را باز کند، بر پیراهن مارادونا بوسه زد.

تیم های ناپولی و رم در چارچوب هفته نهم رقابت های سری آ ایتالیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی پر گل و ۴ بر صفر ناپولی به پایان رسید. در این دیدار لورنتزو اینسینیه در دقیقه ۳۱ دروازه رم را گشود و بر پیراهن مارادونا بوسه زد.

دیگو مارادونا ستاره دنیای فوتبال چهارشنبه در سن ۶۰ سالگی درگذشت. این اسطوره دنیای فوتبال، هفت سال را در ناوپلی گذراند و با این تیم به دو مقام قهرمانی سری آ در سال های ۱۹۸۷ و ۱۹۹۰، یک قهرمانی جام حذفی در سال ۱۹۸۷، یک قهرمانی سوپرجام ایتالیا در سال ۱۹۹۰ و یک جام یوفا در سال ۱۹۸۹ دست یافت.

بوسه اینسینیه بر پیراهن مارادونا

مارادونا از بزرگان تاریخ ناپولی محسوب می شود. به همین دلیل دی لورنتیس مالک باشگاه ناپولی اعلام کرد که آنها قصد دارند ورزشگاه خانگی این تیم را به سن پائولو دیگو آرماندو مارادونا تغییر نام دهند.

ناپولی در بازی یکشنبه شب در برابر رم با پوشیدن لباسی جدید، ثابت کرد که پیوندی بسیار قوی میان این باشگاه ایتالیایی و اسطوره فوتبال آرژانتین وجود دارد.

این باشگاه در بیانیه مشترکی با شرکت کاپا، تولید کننده لباس های این تیم اعلام کرد: یک سال پیش به همراه کاپا، به فکر طراحی یک پیراهن خاص افتادیم که بازگو کننده حضور دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین باشد که این طرح بازگو کننده پیوند صمیمی مارادونا با مردم شهر ناپل باشد.

بوسه اینسینیه بر پیراهن مارادونا

در ادامه این بیانیه آمده است: امید ما این بود که دیگو بتواند این طرح های جدید را ببیند یا شاید حتی آن را بپوشد و در هیجان ما در مورد آن سهیم باشد. در نهایت، توافق شد که لباس جدید در هفته نهم رقابت های سری آ و در دیدار ناپولی و رم رونمایی شود.

ناپولی به عنوان ادای احترام به دیگو مارادونا، در دیدار مقابل رم پیراهن راه راه آبی و سفید جدید خود را پوشید. پیراهنی که تقریباً شبیه به لباس اصلی تیم ملی آرژانتین است.

پیش از شروع بازی، دو تیم به یاد مارادونا یک دقیقه سکوت کردند و بازیکنان ناپولی در این مسابقه، بازوبند مشکی بر دست داشتند. در دقیقه ۱۰ این دیدار نیز، تصویر مارادونا بر روی مانیتور استادیوم نشان داده شد که در آن مارادونا پیراهن شماره ۱۰ معروفش را پوشیده بود.

بوسه اینسینیه بر پیراهن مارادونا

 

بوسه اینسینیه بر پیراهن مارادونا

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=10046

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.