• امروز : سه شنبه, ۸ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 27 February - 2024
کل اخبار 24581
1

بیستمین دوره مسابقات سرعت جام فجر با ۲۴ شرکت کننده

  • کد خبر : 27993
  • 02 اسفند 1399 - 22:08
بیستمین دوره مسابقات سرعت جام فجر با ۲۴ شرکت کننده
بام نیوز: بیستمین دوره مسابقات سرعت جام فجر با ۲۴ شرکت کننده در بخش آقایان برگزار شد.

به گزارش بام نیوز، هرچند رقابت های فوق با استقبال ضعیفی از طرف شرکت کننده ها مواجه شد اما سطح کیفی مسابقات به مراتب نسبت به دوره های قبل بهتر بود.

این در حالی بود که دو تن از ملی پوشان سرعت بنا به دلایلی در این رقابت حضور نداشتند از جمله قهرمان نام آوازه سرعت جهان رضا علیپور و همچنین  علی نجفی که به خاطر آسیب از حضور در این مسابقات بازماند.

اگر مقایسه کنیم مسابقات سرعت جام فجر را با مسابقاتی که ۴ ماه پیش از آن در ۳۰ مهرماه به میزبانی شهر زنجان برگزار شد میتوان فهمید مسابقات جام فجر به مراتب با کیفیت بهتری همراه بود.

در مسابقات انتخابی زنجان که مهرماه امسال برگزار گردید تنها ۵ شرکت کننده توانستند در محدوده زمانی ۶ ثانیه زمان ثبت کنند و البته  رضا علیپور نیز با ثبت بهترین زمان مسابقات که ۵.۶۲ بود تنها شرکت کننده ای بود که زمان محدوده ۵ ثانیه را نیز به ثبت رساند.

این در حالی بود که ۴ ماه پس از این مسابقات و در مسابقات جام فجر تهران (یکم اسفندماه) تعداد ۸ سرعتی کار توانستند در محدوده زمانی ۶ ثانیه رکورد ثبت کنند در حالی که  رضا علیپور و علی نجفی نیز در این رقابت ها غایب بودند.

از طرفی  مهدی علیپور با ثبت زمان ۵.۵۱ توانست بهترین رکورد مسابقات را به نام خود ثبت نماید که این نشان از پیشرفت و بهبود سطح سرعتی کاران ما دارد بخصوص اینکه چهره های جدیدی با وجود سن کمتر برای اولین بار وارد خط مقدم تیم ملی بزرگسالان شدند از جمله امیررضا کرم زاده و محمدرضا سهرابی که به ترتیب رتبه های سوم و چهارم این دوره از رقابت ها را بدست آوردند.

امید است بتوان با برنامه ریزی ها و تعامل های انجام شده بین فدراسیون  کوهنوردی و صعودهای ورزشی و مربیان و ملی پوشان سنگنورد در سال جدید برنامه های موثر و تاثیرگذاری را به مرحله اجرا و نتیجه رساند.

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=27993

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.