• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
2

تأکید رئیس فدراسیون بر نقش و اهمیت روابط عمومی در فدراسیون و هیأت‌ها

  • کد خبر : 71115
  • 05 اسفند 1400 - 21:16
تأکید رئیس فدراسیون بر نقش و اهمیت روابط عمومی در فدراسیون و هیأت‌ها
بام نیوز: دومین وبینار مسئولین روابط عمومی فدراسیون و روابط عمومی هیأت‌های استانی، با حضور «رضا زارعی» رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در روز سه شنبه سوم اسفند ماه 1400 برگزار شد.

به گزارش بام نیوز، این وبینار به مدت ۷۵ دقیقه و با هدف «تبیین رویکردهای فدراسیون در این حوزه» و همچنین «اطلاع از وضعیت درگاه‌های اطلاع رسانی هیأت‌های استانی» برگزار گردید.

در بخش ابتدایی این نشست مجازی، پس از توضیحات و خیرمقدم عوامل کمیته روابط عمومی فدراسیون و بررسی حضور مسئولین روابط عمومی هیأت‌های استانی در وبینار، «رضا زارعی» رئیس فدراسیون، ضمن مرور لیست همکاران استانی و درگاه‌های اطلاع رسانی آنان در فضای مجازی، به بیان دیدگاه‌ها و رویکردهای خود در حوزه روابط عمومی و نقش و اهمیت آن پرداخت و خواستار حمایت بیشتر مسئولین هیئت‌های استانی از روابط عمومی‌ها شد.

وی همچنین بر تداوم برگزاری این گونه وبینارها با محوریت روابط عمومی فدراسیون و روابط عمومی هیئت ها، در سطوح مختلف و برای سایر مسئولین و کمیته‌ها، تأکید و ابراز امیدواری کرد، این روند ثمرات ارزشمندی را در حوزه «اطلاع یابی»، «اطلاع رسانی» و «اعتمادسازی» برای تنویر افکارعمومی و ارائه خدمات بهتر به جامعه کوهنوردی و صعودهای ورزشی، محقق نماید.

در ادامه، برخی از مسئولین روابط عمومی هیأت‌های استانی به طرح سئوالات خود از رئیس فدراسیون پرداختند، که «زارعی» نیز به سئوالات آنان پاسخ گفت و همچنین مقرر شد؛ وبینار بعدی، در هفته پایانی اسفند ۱۴۰۰ با حضور، رئیس فدراسیون، رؤسای هیأت‌ها و همراهی مسئولین روابط عمومی هیأت‌ها برگزار شود.

این وبینار با ارائه نکاتی کاربردی در نحوه پوشش اخبار و همچنین تأکید مجدد بر ضرورت ایجاد سایت، صفحه و کانال برای هیأت‌ها به پایان رسید.

حاضرین از کمیته روابط عمومی فدراسیون: حسین رضایی/ مسئول کمیته – قاسم نوری / دبیر کمیته – فرشته احمدیان فر / بخش بانوان و دبیر اجرایی نشریه صعود – کیان نادری / عکاس کمیته – محمدرضا آفرین زاد / طراحی و امور عمومی.

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=71115

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.