• امروز : سه شنبه, ۸ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 27 February - 2024
کل اخبار 24581
0

تارتار: امروز روز ذوب آهن نبود/ تفاوت ما و استقلال بازیکن خارجی آنها بود

  • کد خبر : 60113
  • 04 آبان 1400 - 14:53
تارتار: امروز روز ذوب آهن نبود/ تفاوت ما و استقلال بازیکن خارجی آنها بود
بام نیوز: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت:تفاوت دو تیم بازیکن خارجی بود که به استقلال اضافه شده است.

به گزارش خبرگزاری بام نیوز از اصفهان، مهدی تارتار در نشست خبری اظهار داشت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم، در ابتدای بازی هم موقعیت گلزنی به دست آوردیم اما در ادامه گل بد خوردیم. بازیکن خارجی حریف که روی بازی هم تاثیرگذار بود. در ادامه هم موقعیت‌های گلزنی داشتیم اما کم دقت بودیم اما در نیمه دوم هم بازی را دوباره خوب شروع کردیم اما در اواخر نیمه دوم و در دقیقه ۷۵ دفاع راست ما مصدوم شد و ۱۰ نفره بازی کردیم.

وی افزود: او لنگ لنگان بازی را ادامه داد و از همان جناح فرصت نصیب استقلال شد. در ضدحملات که یکی دو موقعیت نصفه و نیمه داشتیم نتوانستیم به گل برسیم . تفاوت دو تیم بازیکن خارجی بود که به استقلال اضافه شده است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: با برخوردی که بین دو بازیکن در نیمه اول رخ داد ما متضرر شدیم زیرا مجبور شدیم یک تعویض اجباری داشته باشیم. بازیکن خارجی حریف هم یک گل باکلاس بالا به ما زد. در نیمه دوم فشار خوبی به استقلال وارد کرده بودیم. متأسفانه بعد از اینکه دو تعویض خودمان را انجام دادیم دفاع راست‌مان مصدوم شد و ما تعویضی در اواخر بازی نداشتیم.در نهایت بازیکن خارجی استقلال توانست نتیجه را به سود این تیمش رقم بزند.

وی در مورد ضعف ذوب‌آهن در گلزنی عنوان کرد: در کشور ما مهاجمان خوب ایرانی همه خارج از کشور بازی می‌کنند. در لیگ ما اکنون مهاجمان جوان هستند و یا مهاجمانی که سن و سال‌شان بالا رفته است. وقتی در اکثر تیم‌های لیگ برتر می‌بینید که مهاجمان با سن و سال‌های بالا بازی می کند این نشان از فقر مهاجم است. باید تمرینات اختصاصی را در فاز هجومی بیشتر کنیم و حتی در دفاع باید آنقدر کار کنیم که از فرصت‌ها بهتر و بیشتر استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد خلاء بین مدافعان تیم ذوب‌آهن و همچنین اعتراض‌هایی که به داوری در این بازی انجام داد، گفت: دیروز هم گفتم که مسائل داوری را به باشگاه سپرده‌ام و تمرکز خودم بر روی مسائل فنی است چون کار بسیار سختی را پیش‌رو داریم. باید روی مسائل فنی تمرکز کنیم و اگر داور اشتباهات تأثیرگذاری در جریان بازی داشته باشد کارشناسی صورت می‌گیرد و باشگاه در این مورد اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

تارتار در مورد اینکه بین بازیکنان تعویضی و بازیکنان اصلی فاصله‌ای وجود دارد، اظهار داشت: نظر شما قابل احترام است اما بازیکنان ما فاصله زیادی بین‌شان وجود ندارد اما وقتی بازیکنی مصدوم می‌شود شوکی به بدنه این تیم وارد می‌شود. نزدیک ۱۰-۱۵ دقیقه بعد از تعویض اجباری‌مان هارمونی لازم را نداشتیم که این هم طبیعی است. از نظر اتفاقات فوتبالی امروز روز ما نبود و همه جوره متضرر شدیم و این هم طبیعت فوتبال است. امروز روز ما نبود اما با احترام به تیم استقلال می‌توانستیم امروز دست پر از زمین خارج شویم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=60113

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.