• امروز : یکشنبه, ۶ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 25 February - 2024
کل اخبار 24573
1

تارتار: می‌توانیم مقابل سپاهان خوب بازی کنیم/شهرآورد اصفهان همیشه دیدنی است

  • کد خبر : 61589
  • 14 آبان 1400 - 9:59
تارتار: می‌توانیم مقابل سپاهان خوب بازی کنیم/شهرآورد اصفهان همیشه دیدنی است
بام نیوز: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازی قبلی مقابل استقلال را از دست دادیم ولی می‌توانیم مقابل سپاهان خوب بازی کنیم.

به گزارش بام نیوز، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان اظهار داشت: بازی سنگین و سختی برای هر ۲ تیم است.ما میزبان هستیم و سپاهان نتایج خوبی را در شروع فصل کسب کرده است و تیم منسجمی نشان داده است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تمرینات خوبی انجام دادیم، با توجه به لغو  شدن بازی هفته سوم زمان خوبی برای ریکاوری و اجرای تاکتیک‌های مدنظر داشتیم.

وی یادآور شد: به تیم امیدوار هستم. بازی قبلی مقابل استقلال را از دست دادیم و می‌توانیم مقابل سپاهان نیز خوب بازی کنیم و امیدوارم با نتیجه همراه باشد.

تارتار ادامه داد: تمرینات لازم را برای رسیدن به دروازه سپاهان انجام دادیم، تمرینات را طراحی و اجرا کردیم اما در روز مسابقه بازیکنان باید باتمرکز بالا بازی کنند و هرچقدر اشتباهاتشان کمتر باشد، در نتیجه‌گیری می‌توانیم موفق‌تر عمل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص مصدومان تیمش گفت: جعفری شرایط خوبی دارد ،با تیم تمرین می‌کند و مشکلی برای بازی ندارد، صدقی تنها مصدوم تیم است که در بازی قبلی آسیب دید.

وی در پایان گفت: امیدوارم بازی خوبی را از هر ۲ تیم شاهد باشیم، شهرآورد اصفهان همیشه دیدنی بوده است و امیدوارم فردا بازی خوبی ببینیم، این اتفاق خواهد افتاد زیرا هر ۲ تیم از نظر اخلاقی و فنی از تیم‌های خوب لیگ هستند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=61589

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.