• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 24664
1

تفکر خطرناک صعود به هر قیمتی

  • کد خبر : 13419
  • 21 آذر 1399 - 15:26
تفکر خطرناک صعود به هر قیمتی
گروه اموزشی بام نیوز:یکی از عوامل محرک جان باختن کوهنوردان بخصوص جوان و آماتور ، این فیلم ها و تصاویر صعود در شرایط اب و هوای بسیار بد و توصیه نشده و تفکر رایج شده صعود در هر هوایی و تحت هر شرایطی برای ثبت رکورد یا شهرت در فضای کوهستان و کوهنوردان است.

گروه اموزشی بام نیوز،مطلبی را در خصوص  تفکر خطرناک صعود به هر قیمتی منتشر نمود:

یکی از عوامل محرک جان باختن کوهنوردان بخصوص جوان و آماتور ، این فیلم ها و تصاویر صعود در شرایط اب و هوای بسیار بد و توصیه نشده و تفکر رایج شده صعود در هر هوایی و تحت هر شرایطی برای ثبت رکورد یا شهرت در فضای کوهستان و کوهنوردان است ، افراد جوانتر و کم تجربه وقتی این صعود ها را از دریچه فیلم و عکس میبینن تصور میکنن کار سخت و خطرناکی نیست ! و با یک ایجاد انگیزش سطحی بدون تحلیل همه جانبه و فنی اقدام به صعود میکنن که نتایجش میشود عمودی رفتن و افقی برگشتن و داغدار کردن خانواده ها دوستان.

اقایان محترمی که دوست دارید در هر هوایی و شرایطی کوهنوردی کنید اگر برای لذت و ارضا ورزشی خودتان هست خوب هر جور مایلید ولی اگر مبخوایید با این کار به شهرت برسید و فالور جمع کنید بدانید در کشته شدن این کوهنوردان که با دیدن تصاویر شما در صعود های خطرناک بد اب و هوایی و بدون تجهیزات حرفه ای ، صعود میکنن ، شریک هستید . چون به نوعی از عوامل انگیزش موضوع هستید.

حب شهرت به چه قیمتی؟ نمیدانم چرا اقای عظیم قیچی ساز کوهنورد افتخار افرین ایران مثل این اقایان هر روز فیلم و عکس صعود در شرایط سخته رو در قلل مرتفع نمیگذارد؟ فرق با کمی تامل برای عزیزان کوهنورد مشخص است .

از کوهنوردان عزیز خواهش داریم در هر شرایطی صعود نکنید کسانی که یک بار در شرایط بد اب و هوایی صعود داشتن میدانند در ارتفاع شرایط به شدت متغیر است و غیر قابل پیش بینی .

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=13419

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.