• امروز : سه شنبه, ۸ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 27 February - 2024
کل اخبار 24581
1

تقوی: هیچ فردی با هیچ جایگاهی نباید حاشیه امن داشته باشد آلکنو ۲۱ فروردین می‌آید

  • کد خبر : 24377
  • 19 بهمن 1399 - 18:45
تقوی: هیچ فردی با هیچ جایگاهی نباید حاشیه امن داشته باشد آلکنو ۲۱ فروردین می‌آید
بام نیوز: دبیر فدراسیون والیبال گفت: هیچ فردی با هیچ جایگاهی نباید حاشیه امن داشته باشد و با تمام متخلفان برخورد می شود.

به گزارش خبرنگاربام نیوز، میلاد تقوی، دبیر فدراسین والیبال درباره نابسامانی‌های اخیر فدراسیون والیبال اظهار داشت: اتفاقات ناخوشایندی رخ داده، اما عجیب نیست زیرا سال های گذشته هم متاسفانه این صحنه ها را دیدیم. بازی های ما در یک روز متمرکز است و از ۶ بازی در ۲ بازی اتفاقات ناخوشایندی می افتد و نمی توانیم بگوییم که این اتفاقات جدید است.

وی ادامه داد: در خصوص علت وقوع این مسائل شخصاً معتقدم که بازی های امسال سطح بسیار بالایی دارد و حساس است. کمتر کارشناسی وجود دارد که تشخیص بدهد تیم هایی که به مرحله نهایی راه پیدا می کنند چه تیم هایی هستند، زیرا سطح بازی ها بسیار به هم نزدیک است. منطقی است که حساسیت بالای بازی ها باعث شود اتفاقاتی بیفتد که شاید از کنترل افراد خارج شود؛ البته این مسائلی که ذکر کردم نه این اتفاقات ناخوشایند را توجیه می کند و نه باعث می شود که فدراسیون نسبت به آن مسامحه کند.

دبیر فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: معتقدم فدراسیون باید به این مساله واقع بینانه نگاه کند. اینکه هر اتفاقی برای هر بازیکنی و در هر بازی رقم بخورد و سریع مدیران و برنامه ریزی ها را زیر سوال ببریم کار درستی نیست. به نظر من بحث مدیریت را باید در سطح کلان والیبال کشور ببینیم که در این صورت جایگاه ایران در جهان و المپیک را شاهد هستیم.

تقوی در زمینه برخورد با بازیکنان خاطی تصریح کرد: هیچ فردی با هیچ جایگاهی نباید حاشیه امن داشته باشد. کمیته انضباطی قطعاً برخوردهای قاطعی با این مساله خواهد کرد، اما بهترین مسیر را به نظرم داورزنی تبیین کردند که برای تیم ملی نوجوانان و تیم ملی ۱۴۰۱ نوجوانان ما دستور داده که کمیته فرهنگی تشکیل شود و از پایه روی آنها کار فرهنگی انجام شود.

وی گفت: همه این مسائل دست به دست هم می دهد که متاسفانه ما شاهد بروز چنین مسائلی می شود، اما مردم مطمئن باشند با این مساله با قاطعیت برخورد می شود. به نظرم این کار فرهنگی اول برعهده فدراسیون است و بعد در امتداد این مسیر باشگاه ها این کار را انجام می دهند. ما الگوی بسیاری از بازیکنان تیم ملی هستیم بی شک آنها هم متاثر خواهند بود. با همه این توصیفات نمی توان قول داد و در تمام ورزش های سایر کشورها شاهد این اتفاقات هستیم نمی شود گفت که این مشکلات از بین خواهد رفت ولی می توانیم بگوییم تلاش می کنیم تا کمتر شود.

دبیر فدراسیون والیبال عنوان کرد: اختلافی بین ورزش کشور ما و کشورهای حرفه ای دنیا وجود دارد و آن این است که معمولاً بازیکن سازی بر عهده باشگاه ها است. بازیکنان تیم های ملی از باشگاه ها به تیم های ملی ورود پیدا می کنند. در کشور ما کار ورزش همگانی و پایه بر عهده فدراسیون است.

تقوی در خصوص زمان شروع به کار آلکنو در ایران اظهار داشت: بسیاری از بازیکنان بسیار خوب ما در کشور حضور ندارند و در کشورهای مختلف دنیا لژیونر هستند. منطقی است که آلکنو و دستیارش توتولو از طریق فضای مجازی بازی ها را رصد کنند اما در داخل ایران ۴ نفر را مشخص کرده ایم. اکبری، تندروان، رضایی و محمدی راد مشغول به کار هستند. از ۷ فروردین اردوها با حضور این افراد و نظارت آلکنو کارش را شروع خواهد کرد و ۲۱ فروردین نیز آلکنو وارد ایران خواهد شد.

وی در برنامه رادویی برنامه صبح و ورزش از شبکه ورزش ادامه داد: اولین رویداد مهم والیبالی ما لیگ ملت هاست که اوایل اردیبهشت برگزار می شود. طریقه انجام بازی ها تغییر کرده و مسابقات در یک کشور و بطور متمرکز برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=24377

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.