• امروز : یکشنبه, ۶ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 25 February - 2024
کل اخبار 24573
3

تمامی مسئولین هیئت ها و باشگاه های ورزشی باید واکسیناسیون و پروتکل های بهداشتی را دراولویت کاری خود قرار دهند

  • کد خبر : 77459
  • 03 مرداد 1401 - 19:53
تمامی مسئولین هیئت ها و باشگاه های ورزشی باید واکسیناسیون و پروتکل های بهداشتی را دراولویت کاری خود قرار دهند
بام: علی محمد کمارج حاجی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان گفت: تمامی هیئت ها و باشگاه های ورزشی باید واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی را دراولویت کاری خود قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری بام،علی محمد کمارج حاجی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان گفت: تمامی هیئت ها و باشگاه های ورزشی باید واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی را دراولویت کاری خود قرار دهند.
کمارج حاجی در نشستی که با کارکنان اداره ورزش و جوانان درخصوص کنترل و پیشگیری کرونا برگزار نمود؛ ضمن تشکر و قدر دانی از همراهی جامعه بزرگ ورزش در دوره فراگیری کرونا افزود: با توجه به مصوبات ستاد مبارزه با کرونای شهرستان ، تمامی کارکنان این اداره همچون گذشته باید پروتکل های بهداشتی را رعایت نموده و نسبت به دریافت دوز یادآور واکسن کرونا در اسرع وقت اقدام نمایند.
کمارج تصریح کرد: بر اساس شواهد و ارائه مستندات شبکه بهداشت ودرمان شهرستان آمار مبتلایان و بیماران سرپایی افزایش یافته و وضعیت شهرستان هم اکنون کم خطر(زرد) می باشد ولی در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، کمتر از دو هفته آینده به وضعیت نارنجی و قرمز خواهیم رسید که در این صورت به اجبار باید مصوبات ستاد ملی کرونا در وضعیتهای نارنجی و قرمز را اجرا نماییم که مهمترین آن تعطیلی اماکن ورزشی سرپوشیده خواهد بود.
وی از تمامی مسئولین اماکن و باشگاه های ورزشی اهم از دولتی و خصوصی خواست که استفاده از ماسک ، شتشوی دستها و ضدعفونی کردن دستگاه ها و تجهیزات ورزشی را جدی گرفته و از ورود افراد واکسینه نشده به باشگاه ها جلوگیری نموده و هیچ گونه خدماتی به این افراد ارائه ننمایند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=77459

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.