• امروز : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 March - 2024
کل اخبار 24585
2

تمدید همکاری فدراسیون جهانی بوکس و آژانس بین‌المللی تست

  • کد خبر : 18295
  • 23 دی 1399 - 17:04
تمدید همکاری فدراسیون جهانی بوکس و آژانس بین‌المللی تست
بام نیوز: فدراسیون جهانی بوکس(AIBA) و آژانس بین‌المللی تست(ITA ) توافق‌نامه‌ای را برای تمدید همکاری تا سال 2021 امضا کردند.

به گزارش بام نیوز: به نقل از سایت insidethegames، فدراسیون جهانی بوکس (AIBA) توافق‌نامه‌ای را برای تمدید همکاری با آژانس بین المللی تست (ITA)  تا پایان سال ۲۰۲۱ امضا کردند.

“عمر کرملف” رئیس فدراسیون جهانی به نمایندگی از AIBA و “بنیامین کوهن” مدیر کل آژانس بین المللی تست، در لوزان سوئیس این توافق‌نامه را امضا کردند.

کرملف در این رابطه گفت: امضای این توافق‌نامه اثبات این است که AIBA کاملاً به ورزشهای پاکیزه پایبند است. در بوکس، ما در همه سطوح به مبارزه با دوپینگ ادامه می‌دهیم تا مطمئن شویم ورزش ما کاملاً بدون دوپینگ است. ما همه تلاش خود را انجام می‌دهیم تا اطمینان حاصل شود که AIBA به روزترین برنامه ضد دوپینگ را که با همکاری ITA برگزار شده است، داشته باشد.

به عنوان بخشی از این توافق‌نامه، ITA مسئولیت همه آزمایش‌های خارج از رقابت بوکس در سال جاری ، مدیریت عمومی برنامه ضد دوپینگ و نظارت بر انطباق با آژانس جهانی ضد دوپینگ را بر عهده خواهد داشت.

تمدید همکاری با ITA اولین بار ماه گذشته در جریان جلسه مجازی هیئت مدیره AIBA اعلام شد، زمانی که ایجاد کمیته پزشکی و ضد دوپینگ AIBA جدید، با هدف اطمینان از رعایت ورزش های پاک آشکار شد.

کرملف در نوامبر سال ۲۰۲۰ (۲۲ آذر ماه) به عنوان رئیس دائمی فدراسیون جهانی بوکس (AIBA) انتخاب شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=18295

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.